סרגון פרסה את פתרונות אודיוקודס בהטמעת מיקרוסופט לינק

סגן נשיא לטכנולוגיית מידע בסרגון: "בחרנו באודיוקודס בזכות קו המוצרים הנרחב ובשל יכולות התמיכה והשירות המוכחות שלה"

אודיוקודס , ספקית טכנולוגיות VoIP ומוצרי רשתות קוליות, הודיעה כי סרגון , ספקית פתרונות backhaul למובייל, בחרה במוצרים ושירותי One Voice של אודיוקודס עבור קו מוצרי Lync על מנת לאפשר נדידה ל-Microsoft Lync.

"רצינו להטמיע פריסה מלאה של Lync בכל החברה וחיפשנו תהליך נדידה ללא הפרעות, שיאפשר אימוץ חלק", אמר אבי דיין, סגן נשיא לטכנולוגיית מידע בסרגון. "בחרנו באודיוקודס בזכות קו המוצרים הנרחב ובשל יכולות התמיכה והשירות המוכחות שלה. השימוש בניוויי טכנולוגיות (Neway Technologies) איפשרה לנו להפיק פתרון שלם שיתאים לצרכינו, מבנה תמיכה בהיר ושירותי פריסה יעילים בעשרות הסניפים שלנו ברחבי העולם".

"סרגון היא דוגמא מצוינת לאופן בו Lync מסייעת לארגונים לשפר את אופן ניהול עסקי הליבה שלהם", אמר נמרוד בורובסקי, סגן נשיא לתקשורת אחודה באודיוקודס. "איפשרנו לניוויי טכנולוגיות להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולאפשר תקשורת יצירתית בסרגון באמצעות Lync, תוך מינוף שירותי הלוגיסטיקה הגלובלית, ההתקנה והתמיכה המתקדמים שלנו. פרויקט זה הוא דוגמא נוספת לאופן שבו פתרון ה-One Voice עבור Lync משדרג את יכולות חברות האינטגרציה של Lync".