בן-שמחון טענה ל"התנהלות חזירית" - ונפרדת מהפניקס

לפני 3 חודשים בקירוב נוצר עימות בין סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של הפניקס, גלית בן-שמחון, לסוכני הביטוח בעקבות דברים שאמרה בכנס, והיום החברה הודיעה כי בן-שמחון מסיימת את תפקידה

3 חודשים בקירוב לאחר העימות שנוצר בין סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של הפניקס, גלית בן-שמחון, לסוכני הביטוח בעקבות דברים שאמרה בכנס, והתנערות מנכ"ל החברה אייל לפידות מדברים אלה, חברת הביטוח שבשליטת קבוצת דלק הודיעה היום (ד') על כך שבן שמחון מסיימת את תפקידה, לאחר כ-3.5 שנים בחברה.

במארס השנה אמרה בן שמחון: "בשנים הקודמות התנהלנו בצורה חזירית מול הלקוח... התפקיד שלנו הוא לפשט את המוצרים ואת הפוליסות, שכתובות בשפה גבוהה. אין לכך כל הצדקה. אנחנו כאילו עושים בכוונה שלא יבינו". היא הוסיפה כי על סוכן הביטוח "למכור מוצרים שמיטיבים עם הלקוחות, ולא לדחוף להם סתם מוצרים. יש לסוכנים מאגר זהב, ואפשר לעשות איתו עבודה נהדרת שלא נעשית כיום".

דברים אלה עוררו את זעמה של לשכת סוכני הביטוח, שפנתה למנכ"ל הפניקס לפידות במכתב חריף. בעקבות כך הודיעה הפניקס: "הופתענו מהדברים המיוחסים לבן שמחון. דבריה אינם מקובלים על הפניקס ואינם משקפים את התנהלות החברה מול לקוחותיה". באחרונה השיקה הפניקס כמה מוצרים שלוו במאמצים שיווקיים, בראשם ביטוח הבריאות הפניקס גנטיקס, וביטוח "הפניקס בכירים".