ההמלצות החמות: 3 מניות בנייה בשוק הנדל"ן האמריקאי

הצפי של מרבית הכלכלנים והמומחים בארה"ב הוא שפריחת שוק הנדל"ן תימשך גם בשנים הקרובות על רקע התאוששות הכלכלה והריבית הנמוכה ■ גם מניות של חברות בנייה צפויות להמשיך לטפס

שוק הנדל"ן האמריקאי חזר לצמוח, ובגדול. בשבוע שעבר פורסם מדד בטחון חברות הבנייה של ארגון חברות הבניה והתשתיות בארה"ב (National Association of Home Builders), והנתון הצביע על שיא של 7 שנים ביוני.

נרשמה גם עלייה נוספת בהתחלות הבנייה בארה"ב, מרמה שנתית של כ-853 אלף באפריל לכ-914 אלף בחודש מאי.

עם זאת, במניות של חברות בנייה רבות נרשמו בימים האחרונים ירידות חדות למדי, גם על רקע החולשה הכללית בוול סטריט וגם מכיוון שהנתונים היו נמוכים במקצת מהתחזיות המוקדמות.

בכל אופן, הצפי של מרבית הכלכלנים והמומחים בארה"ב הוא שפריחת שוק הנדל"ן תימשך גם בשנים הקרובות על רקע התאוששות הכלכלה והריבית הנמוכה. כך, גם מניות של חברות בנייה צפויות להמשיך לטפס.

בחברת המחקר KAPITALL פרסמו מאמר על 3 מניות של חברות נדל"ן הנחשבות לזולות באופן יחסי, בעיקר מכיוון שהיחס מחיר מניה להיקף מכירות נמוך מאוד. שלושתן רשמו עליות נאות בשנה האחרונה אולם התממשו בחודש האחרון.

1. Beazer Homes (סימול: BZH). שווי שוק של כ-448 מיליון דולר לאחר שהמניה עלתה בכ-23% בשנה האחרונה והתממשה בכ-17% בחודש האחרון. יחס מחיר מניה למכירות של 0.42.

2. M/I Homes (סימול: MHO). שווי שוק של כ-548 מיליון דולר לאחר שהמניה עלתה בכ-57% בשנה האחרונה והתממשה בכ-11% בחודש האחרון. יחס מחיר מניה למכירות של 0.68.

3. Hovnanian Enterprises (סימול: HOV). שווי שוק של כ-777 מיליון דולר לאחר שהמניה עלתה בכ-108% בשנה האחרונה והתממשה בכ-6% בחודש האחרון. יחס מחיר מניה למכירות של 0.55.