פיוניר A1 - מוזיקה מהאייפון ללא חוטים

ה-A1 היא מערכת שנבנתה במיוחד לעולם המוצרים של אפל, ומתאימה גם לכמה מכשירי אנדרואיד ■ זו מערכת קומפקטית עם סאונד מוצלח, להאזנה מהמכשירים הניידים בבית

תחנות העגינה המשמשות להאזנה למוזיקה מהסמארטפון הפכו בשנה האחרונה בעיקר לתחנות אלחוטיות. בזכות תקנים שונים, היצרניות מוותרות על התושבת המחייבת עגינה פיזית של הסמארטפון. יצרניות רבות מציעות מערכות רמקולים קומפקטיות לסמארטפונים ברמות מחיר שונות. פיוניר מציעה את A1, מערכת שנבנתה במיוחד לעולם המוצרים של אפל, ומתאימה גם לכמה מכשירי אנדרואיד.

התקנה: התקנת המערכת יחסית מסובכת בהשוואה לדגמים אחרים שנמצאים בשוק. חוברת ההוראות לא ברורה ונזקקנו לעזרת החברה כדי לחברה לרשת האלחוטית המקומית בבית.

אלחוט: ה-A1 פועלת בטכנולוגיית AirPlay של אפל, העובדת על הרשת האלחוטית הביתית ומאפשרת שידור של מוזיקה על ה-WiFi. במקרה של ה-A1, ניתן למקם את המוצר בסלון ולשדר את המוזיקה מהאייפון שנמצא בחדר השינה. מדובר בפתרון ניידות מוצלח, שעובד בצורה פשוטה להפעלה. אפשר גם לשדר מסמארטפוני אנדרואיד שתומכים בתקן DLNA.

סאונד: למרות גודלה הבינוני, ה-A1 מספקת צליל יחסית נקי, הבאסים נשמעים טוב ואין רעשים ששומעים בעוצמה גבוהה. כך שבסופו של דבר, כמערכת לחדר השינה או לחדר העבודה, מדובר בפתרון טוב מאוד.

בשורה התחתונה: מערכת קומפקטית עם סאונד מוצלח, להאזנה מהמכשירים הניידים בבית.

מחיר: 2,000 שקל

ציון: 8.5.