חמה בנאסד"ק: ישראלית שקיבלה הזמנות ומזנקת בכ-14%

החברה הודיעה כי קיבלה הזמנות משלושה לקוחות, הנמנים עם עשרת מפעילי התקשורת הגדולים בעולם ■ מניית החברה איבדה יותר מ-35% מערכה מתחילת השנה והיא נסחרת לפי שווי שוק של כ-427 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה אלוט תקשורת מזנקת הערב (ג') בנאסד"ק לאחר שהודיעה כי קיבלה הזמנות משלושה לקוחות, הנמנים עם עשרת מפעילי התקשורת הגדולים בעולם, עבור פרויקטי רשתות ה LTE שלהם.

שלוש ההזמנות התקבלו משלושה לקוחות קיימים של אלוט תקשורת בדרג Tier1: שניים מאירופה ואחד מארה"ב. מפעילים אלה יעשו שימוש ב Allot Service Gateway בפריסה הראשונית של רשתות ה LTE שלהם.

פתרון ה TDF הינו חלק מתקן LTEב-3GPP Release 11, והוא מספק למפעילים ראייה עמוקה ביותר של הרשת. פלטפורמת Allot Service Gateway, עם יכולות TDF, היא הפתרון הטוב מסוגו המאפשר לספקי שירותי תוכן (CSPs) לנתח תעבורת OTT ולהפיק ממנה הכנסות, באמצעות מינוף המודעות ליישומים והמידע הנדרש לחיוב חכם, כדי להטמיע תכניות תמחור חדשניות, להפעיל שירותים חדשים מניבי הכנסות ולשפר את נאמנות הלקוח.

"עד כה סייענו בהצלחה רבה למפעילי תקשורת בפריסת רשתות ה 2G וה 3G שלהם. כעת, לאחר שעברו לרשתות 4G, הם מכירים בערכם של פתרונות אלוט תקשורת המסייעים להקמתן ולהפעלתן של רשתות ה LTE שלהם", אמר אנדריי אלפנט, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצרים באלוט. "Allot Service Gateway היא פלטפורמה גמישה עם יכולת לטפל בתעבורה ברשתות LTE לצד התעבורה הקיימת ברשתות 3G ואף ב WiFi.

אלוט תקשורת היא ספקית עולמית של פתרונות חכמים למפעילות פס רחב.הפתרונות מבוססי DPI של אלוט מייצרים וממנפים את הבינה העסקית הקיימת ברשתות הנתונים, ומאפשרים למפעילות התקשורת לעצב את סגנון החיים הדיגיטלי, בהתאם לצורכי לקוחותיהן החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-427 מיליון דולר ומאז תחילת השנה מניית החברה איבדה מערכה יותר מ-35% (נכון ליום שישי).