ועידת האלקטרוניקה הגדולה בעולם - CES מגיעה לישראל

מנכ"ל איגוד תעשיות האלקטרוניקה העולמי: "מדינת ישראל היא שחקנית מובילה וחשובה בזירת ההיי-טק העולמית ואנו גאים להביא את CES לשוק טכנולוגי חם זה"

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם - CES, נערכת מדי שנה בחודש ינואר בלאס וגאס. מארגני התערוכה נוהגים לעשות ועידות מקדימות בניו יורק, לונדון ופריז. היום (ד') הודיע איגוד תעשיות האלקטרוניקה העולמי, (Consumer Electronics Association), על עריכת ועידת CES ראשונה בישראל.

CES Unveiled TEL AVIV תיערך ביום שני, 7 באוקטובר 2013, במלון הילטון תל אביב. הכניסה ללא תשלום. (צפו בווידיאו על הוועידה בישראל)

"לתערוכת CES האחרונה הגיעו 350 ישראלים ואנחנו רוצים שעוד רבים יצטרפו", אומר גארי שפירו, מנכ"ל CEA שגם יגיע לוועידה בארץ. "מדינת ישראל היא שחקנית מובילה וחשובה בזירת ההיי-טק העולמית ואנו גאים להביא את CES לשוק טכנולוגי חם זה", לדבריו.

עוד אמר שפירו: "הקהל בכנס ייחשף למידע רב ועדכני על ענף תעשיות האלקטרוניקה העולמית בכלל, ועל חלקה של ישראל בענף זה, וכן ייחשף לטכנולוגיות חדשות ופורצות דרך".

בכנס בתל אביב יציגו סטארט-אפים ויזמים, טכנולוגיות חדשות במתחם סטארט-אפים ייעודי, כאשר בכירי מחלקת המחקר של CEA יציגו מידע ממוקד ועדכני על פרופיל שוק תעשיות האלקטרוניקה העולמי, מגמות חדשות, בעלויות על חברות והערכות לגבי רכישות עתידיות של חברות ומידע רב נוסף.