מחר: שביתה ארצית של טכנאי הוט; ההנהלה: נפעל כרגיל

ועד עובדי הוט, המאוגד תחת כוח לעובדים, ישבית מחר את פעילות הטכנאים בין 12:00-17:00 ■ השביתה תכלול את כלל הטכנאים ואת מוקד המכירות בירושלים

טכנאי חברת הוט ישבתו מחר (ה') בכל הארץ. ועד עובדי הוט, המאוגד תחת ארגון כוח לעובדים, ישבית מחר את פעילות טכנאי החברה בשעות הצהריים, בין 12:00-17:00. השביתה תכלול את כלל הטכנאים ואת מוקד המכירות בירושלים.

העובדים מוחים על סירוב הנהלת הוט להכיר בוועד העובדים ועל כוונת החברה להאיץ את תהליך העברת העובדים לחברות קבלן. זו הפעם השלישית בה משביתים העובדים את פעילות הוט, לראשונה בהיקף ארצי.

טכנאי הוט היו הראשונים לחוות את תהליכי מיקור החוץ בחברה. מאז תחילת השנה צומצמו צוותי הטכנאים בכ-50% בממוצע. כיום עובדים בהוט כ-300 טכנאים בלבד. שאר הטכנאים מועסקים על-ידי חברות קבלן. הגדולה שבהן היא חברת טאט.

"בכוונת החברה להעביר את כל שירותי הטכנאות לטאט", מסביר אייל ראובני, טכנאי בהוט. "מקוממת אותנו העובדה שהדבר נעשה במחטף ובניגוד למה שהובטח לנו: בפברואר הובטח לנו שלא צפויים כל פיטורים בחברה - ובמארס 200 עובדים אולצו להתפטר".

מהוט נמסר בתגובה: "כוח לעובדים אינו הארגון היציג של עובדי הוט, לכן כל שביתה או שיבוש של העבודה אינם מוגנים על-פי הדין. אנו נערכים בהתאם על מנת שהשירות ללקוחות יימשך כרגיל".