מנכ"ל מיקרוסופט: "אנחנו מחזירים היום את כפתור ההתחל"

היום החל כנס המפתחים של מיקרוסופט ■ המנכ"ל סטיב באלמר הודיע על אפליקציות פייסבוק ופליפורד לחלונות 8 ■ הכריז על יציאת גרסת הבטא של חלונות 8.1

כנס המפתחים של מיקרוסופט - Build נפתח הערב (ד') בסן פרנסיסקו. "אנחנו מראים היום חוויה מחוברת של הדסקטופ המוכר והממשק של חלונות 8", אומר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט. "אנחנו מחזירים היום את כפתור ההתחל וגם מאפשרים לאתחל את המחשב ישר למצב דסקטופ".

כל החידושים, כולל השלמת מילים מהירה, מחוות מגע חדשות במקלדת, תמונות מסקיי דרייב במסך הנעילה, יהיו זמינות בחלונות 8.1 שתושק במהלך השנה. החל מהיום, ניתן להוריד את גרסת הבטא שלה.

באלמר הודיע שאפליקציית הרשת החברתית פייסבוק ואפליקציית החדשות פליפבורד יגיעו לחלונות 8. מיקרוסופט גם הוסיפה אפליקציה של בינג למתכונים ורשימת קניות לסופרמרקט. את האפליקציה הזו ניתן יהיה להפעיל באמצעות מחוות תנועת הידיים מבלי לגעת במסך.

"מסכי המגע מאוד חשובים למחשבי הפי.סי, גם למוצרים שולחניים וגם ללפטופים והם נמצאים רק בעולם של חלונות", אומר באלמר. "כמה פעמים אנחנו הולכים לישיבות ורואים אנשים שהגיעו עם טאבלט לישיבה, והם בסוף כותבים את הערות על דף נייר. המחשבים ההיברדיים שהם גם טאבלט וגם לפטופ הם הפתרון לזה".

להורדת גירסת הבטא של של חלונות 8.1 לחצו כאן