משרד הבריאות שכר מנמרודי קומה ב-53 ש' למ"ר

מינהל הדיור הממשלתי ישכור עבור משרד הבריאות שטח של 1,100 מ"ר בקומה השישית של בית קלקא בתל אביב, מחברת אופטימה ייזום, הנמצאת בבעלות מלאה של חברת הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי

מינהל הדיור הממשלתי חתם לאחרונה על הסכם לשכירת שטחים עם חברת אופטימה ייזום, הנמצאת בבעלות מלאה של חברת הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי, כך נודע ל"גלובס".

על פי ההסכם, מינהל הדיור הממשלתי ישכור עבור משרד הבריאות שטח של 1,100 מ"ר בקומה השישית של בית קלקא, הממוקם בדרך מנחם בגין 116 בתל אביב, בסמוך לקרית הממשלה, לקריה, לתחנת רכבת השלום ולמרכז עזריאלי. על פי ההסכם שנחתם, ישלם מינהל הדיור הממשלתי סכום של 53 שקל למ"ר בתוספת דמי ניהול של 12 שקל למ"ר.

בנוסף, שכר מינהל הדיור הממשלתי 25 חניות בחניון הבניין בסך של 550 שקל לחודש עבור כל חנייה. הסכומים אינם כוללים מע"מ.

ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים עם שלוש אופציות בנות שנה כל אחת. יש לציין כי הכשרת הישוב, מקדמת במקום תוכנית להקמת מגדל משרדים ומגורים בשטח כולל של 45 אלף מ"ר ושטחי מסחר בהיקף של 1,500 מ"ר, מעל חנייה תת קרקעית שצפויה לכלול 450 מקומות חניה.

התוכנית נמצאת בדיונים בוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב. זאת במקביל לתכנון מגדל משרדים במקומו של בית מעריב, הנמצא גם הוא בבעלות החברה וממוקם לא הרחק משם.