נתניה: פרשקובסקי תגדיל מספר הדירות לדיור בר השגה

עיריית נתניה וחברת פרשקובסקי השקעות מקדמות במשותף תב"ע חדשה החלה על מגרש בבעלות החברה, שלפיה מ-119 דירות גדולות שניתן להקים עליו, יגדל מספר הדירות ל-170 דירות ששטחן יהיה קטן

עיריית נתניה וחברת פרשקובסקי השקעות מקדמות במשותף תב"ע חדשה החלה על מגרש בבעלות החברה, שלפיה מ-119 דירות גדולות שניתן להקים עליו, יגדל מספר הדירות ל-170 דירות ששטחן יהיה קטן. היזם יתחייב בחצי השנה הראשונה לשיווק לשווק את הדירות המוזלות לתושבי העיר - חלקן יהיו מיועדות למכירה וחלקן להשכרה ארוכת טווח.

מדובר במגרש הממוקם בשכונת בן ציון במערב נתניה. בסוף 2010 רכשה פרשקובסקי את המגרש מקבוצת יורשים ב-33.3 מיליון שקל. על המגרש חלה תב"ע מאושרת להקמת 119 דירות גדולות בשטח 148 מ"ר.

לאחרונה הוגשה תוכנית חדשה שקידמו במשותף החברה ועיריית נתניה, שלפיה מספר הדירות בפרויקט יגדל ל-170 דירות, אך שטחן של הדירות יקטן משמעותית כך שיוצעו בפרויקט גם דירות 2, 2.5, 3 ו-3.5 חדרים, בנוסף לדירות 4-5 חדרים.

בנוסף, התוכנית קובעת כי הדירות יוקמו בשני בניינים בני 21 קומות ו-85 דירות בכל אחד. בקומות 1-15 יהיו 5 דירות בקומה. בעירייה מסבירים שחלק מהדירות יהיו להשכרה וחלק למכירה. בחצי השנה הראשונה תינתן קדימות לתושבי נתניה. עוד אמרו כי מאחר שאחוזי הבנייה בפרויקט לא גדלים, התוכנית מוגשת כתב"ע בסמכות הוועדה המקומית.

חיים קראדי, סמנכ"ל השיווק של פרשקובסקי, מסביר כי "כשרכשנו את הקרקע ב-2010 הייתה בה תוכנית ישנה, עם זכויות בנייה לדירות של 148 מ"ר. מאחר שנתניה בעשור האחרון התאפיינה בדירות של יותר מ-110 מ"ר, נוצרה בעיה לתושבי נתניה שהיו מעוניינים לקנות דירה בעיר בפחות מ-1.5 מיליון שקל.

כתוצאה מהשינויים שהתרחשו גם בשוק הנדל"ן ודרישות הציבור, מצאנו שקיים צורך בדירות קטנות יותר. בגלל שלא נבנו בכלל דירות קטנות בעיר, נוצר ואקום".