חורש מוזיקלי

מי הגיעו לחגיגה של לקסוס? ■ מדוע שלדון אדלסון הקדים את חגיגות יום הולדתו? ■ וגם: איפה נפגשן מולי אדן וראש עיריית חיפה?

מתחם מותג הרכב לקסוס בתל-אביב, שבימי שגרה מוקדש לטיפול במכוניותיהם של חברי המאיון העליון, עבר במהלך השבוע שעבר "אקסטרים מייקאובר" לקראת אירועי הלילה הלבן בתל-אביב, שיצאו לדרך ביום חמישי בערב. מנהלי לקסוס החליטו לרכב על החגיגה העירונית והקימו במרכז השירות במה גדולה מלווה בעמדת די.ג'יי, בר אלכוהול ומתחם שכלל כסאות ספות ושולחנות, מול הבמה. מי שהוזמן להופיע בפני הבאים היה הזמר עברי לידר יחד עם שותפו ג'וני גולדשטיין שיחד מהווים את הרכב האלקטרוני המצליח TYP. לידר הפך באחרונה ללקוח החברה כאשר רכש את אחת המכוניות ההיברידיות מתוצרתה. האירוע כולו היה חלק ממהלך של לקסוס שנועד לפנות לקהל צעיר ואמיד. את פני האורחים קיבלו ספי בר מנכ"ל לקסוס, וג'ורג' חורש הבעלים של יבואניות לקסוס, טויוטה ו-H&M, שהגיע עם רעייתו אייסר וילדיו רוקסן ואנדרו. נהנו מכיבוד מינימליסטי אך מהופעה אלקטרונית מחשמלת: אריה סבן שהגיע עם רעייתו ורדה ובנו יוני, עפרה שמלצר-רייף וישראל רייף שהגיעו עם טובי וענבל שמלצר ההריונית, דנה דנקנר עם לי גרבנאו, שון קופלר, מיקי דורסמן, הטניסאי אמיר ויינטרוב, צחי ושרית חג'ג', ג'ני ורוני מאנה ועוד.

החגיגות של אדלסון

המיליארדר היהודי שלדון אדלסון התקנא בנשיא המדינה שמעון פרס ושעתק את מודל יום ההולדת של הנשיא עם חגיגה של תאריך עגול, במועד מוקדם, ובאירוע ממלכתי. וכך, נערך ברביעי בערב בהיכל נוקיה בתל אביב, אירוע של פרויקט "תגלית" שעמד בסימן יום ההולדת של מו"ל "ישראל היום". לטקס הוזמנו 6,000 משתתפי התוכנית מרחבי העולם וחיילי צה"ל.

שלדון אדלסון, חוגג יום הולדת עם פרויקט
 שלדון אדלסון, חוגג יום הולדת עם פרויקט

שלדון אלדסון

המודל לחיקוי של אדלסון, נשיא המדינה שמעון פרס, הגיע גם הוא לחלוק כבוד למי שידע לשכפל את הנוסחה המוצלחת. אדלסון שיחגוג 80 רק באוגוסט, הופתע והתרגש מאוד כאשר מארגני האירוע הציגו בפניו עוגת יום הולדת ענקית בצורת אוטובוס של תגלית. הגיעו לחגוג וליהנות ממטעמים של השף ניר צוק וממופעים של הראל סקעת, להקת התקווה שש ואברהם טל: גידי מרק מנכ"ל תגלית, האישה ד"ר מרים אדלסון, אייבי נאמן, ישראל קרביצקי, צביקה ומילה לימור, מאיר שמיר, עליזה יפו, ברוריה לקנר, גלית ויגוטסקי מור, איזי תפוחי, זאב רובינשטיין, איל וולדמן, יגאל אהובי ועוד.

גרזמה מול הים

איגוד השיווק הישראלי ומשרד הפרסום Y&R קיימו בשבוע שעבר אירוע למנהלים בכירים ולמנהלי שיווק מחברות גדולות במשק. הפרסומאי ג'ון גרזמה, יו"ר ניהול תובנות ברשת הפרסום הבינלאומית Y&R, העשיר את הנוכחים בהרצאה המבוססת על ספרו החדש.

גלי ניר, אייל מליס, תלמה בירו, אירוע של איגוד השיווק הישראלי / צילום: יוסי כהן
 גלי ניר, אייל מליס, תלמה בירו, אירוע של איגוד השיווק הישראלי / צילום: יוסי כהן

גלי ניר, אייל מליס ותלמה בירו

נהנו מאווירת בוקר בדופלקס מול הים: תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, אדם אבנון מנכ"ל Y&R ישראל, יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של YES, גלי ניר סמנכ"לית השיווק YES, אסף עופר סמנכ"ל השיווק בפלאפון, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, עינת פורטוגלי סמנכ"לית השיווק של פוקס, טלי סקלר סמנכ"לית השיווק של שירותי בריאות כללית, חגית קמין מנהלת השיווק של פז, צביקה שיינפלד סמנכ"ל השיווק של פרטנר, חגית אדלר מנכ"לית בונז'ור אסם, רענן סעד משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, רן סרוגו מנכ"ל מחלבות יטבתה, עופר משולם מנהל השיווק של מכבי שירותי בריאות, סיגל שילוני מנכ"לית חטיבת תענוג בשטראוס, אייל מליס משנה למנכ"ל תנובה ועוד.

פרי והמוחות

איגוד התעשיות המתקדמות IATI קיים בחמישי את אירוע הגמר של "הוויקתון". מדובר ביוזמה במסגרתה התכנסו למשך שבוע נציגי של מרכזי פיתוח של החברות מיקרוסופט, GM, Sears, GE, HP, EMC, אלקטל-לוסנט וטקסס אינסטרומנטס, במטרה לפתח רעיונות חדשניים העשויים להוביל לשיתוף פעולה עתידי בין החברות. בפני שר המדע יעקב פרי הוצגה גם מערכת חדשה שתאפשר שקיפות מלאה של הליכים וועדות המתקיימות בכנסת והשיח המתנהל על ידי המחוקקים. השתתפו באירוע: קרין מאיר-רובינשטיין, מנכ"לית איגוד התעשיות המתקדמות IATI ומנכ"לי מרכזי המו"פ - יורם יעקובי, מיקי שטיינר, רפי מרגליות, מוטי קרמונה, גיל גולן, עודד מירב, דור סקולר, יריב רווה ודודי גלנטי.

אחרי לאוטמן ושטראוס

בבוקרו של יום שישי האחרון נערך בהר הרצל בירושלים טקס חגיגי לציון 15 שנה להקמתה של עמותת "אחריי!". העמותה פועלת לקדם חינוך טוב יותר לבני נוער הנמצאים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של מדינת ישראל. 3,000 חניכיי העמותה מכל רחבי הארץ הגיעו לטקס, לאחר מסע אלונקות לילי, לסיכום שנת הפעילות שלהם. החניכים אף נשאו עמם לאורך המסע את לפיד המכביה.

דני כהן, שי פירון, ניר ברקת, 15 שנה להקמת עמותת
 דני כהן, שי פירון, ניר ברקת, 15 שנה להקמת עמותת

דני כהן, שי פירון וניר ברקת

הטקס התקיים במעמד מייסדי "אחריי!" דב לאוטמן ורעיה שטראוס בן-דרור, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין ויו"ר "לאומי אחרי!" חבר הנהלת בנק לאומי דני כהן. מי שהפתיע בג'ינס היה הנשיא שמעון פרס שאמר באירוע שהאוצר האמיתי של ישראל נמצא בקרב החניכים ולא בבנקים. עוד נצפו: שר החינוך הרב שי פירון, מנכ"ל "אחריי!" דני רוזנר, יו"ר "אחריי!" אלוף מיל' יורם יאיר (יה-יה), מנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין ויו"ר המכבייה אמיר פלד.

אדן תרבותי

תיאטרון חיפה קיים בשישי אירוע לציון ייסוד חוג הידידים של התיאטרון, שכלל העלאת פרימיירה לקומדיה "שיגעון באופרה". בקבלת הפנים נשאו דברים ראש העיר חיפה יונה יהב, אשר ציין את חשיבותה של התרבות להתפתחות העיר, את הצורך בתמיכה בתיאטרון חיפה, והוסיף בבדיחות: "אני שוקל לאמץ את דברו של ראש העיר לשעבר, אבא חושי, שכל מי שלא יקנה מנוי לתיאטרון, העירייה תסגור לו את המים".

מולי אדן, יונה יהב, חוג הידידים של תיאטרון חיפה / צילום: אליצור ראובני
 מולי אדן, יונה יהב, חוג הידידים של תיאטרון חיפה / צילום: אליצור ראובני

מולי אדן ויונה יהב

מולי אדן, נשיא ומנכ"ל אינטל ישראל וסגן נשיא אינטל העולמית, הביע את נכונותו לעזור ולפעול כדי להביא אנשים נוספים להצטרף לחוג הידידים ולהביא קהל חדש לתיאטרון הנמצא בצמיחה. נפגשו ותמכו: יו"ר הדירקטוריון של התיאטרון ישראל סביון, מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי, המנהל האמנותי של התיאטרון ובמאי ההצגה משה נאור, משה מנו, מנשה סמירה, בני ושרי ברנשטוק, משה כחלון, עמרם ועליזה מצנע, טובי בכר, עו"ד בני דון יחיא, עודד כהן, מיכה גולדמן, יוסי כהן, יורם כרפיס, שמואל פרופר, ד"ר אמנון רופא ואליאס טובי.

גיא רולניק יוצא ללימודים

גיא רולניק, המשנה למו"ל קבוצת "הארץ-דה מרקר" ייצא במהלך 2014 לתקופת לימודים של מספר חודשים בארצות הברית. הידיעה אושרה על ידי רולניק לאחר חודשים ארוכים שבהם הכחישו בקבוצת "הארץ" את דבר הנסיעה. רולניק, כך מדגישים ב"הארץ-דה מרקר" לא עוזב את העיתון וימשיך לכתוב בו במתכונת זו או אחרת ואין בכוונתו לעזוב את ישראל באופן כללי. בין רולניק ובין מו"ל העיתון עמוס שוקן שוררים יחסים מתוחים והשניים אינם מנהלים מגיע שוטף וישיר. במהלך השנה האחרונה הפסיק רולניק לכתוב במשך מספר שבועות את טורו הקבוע בעיתון, ללא ידיעתו של שוקן. למתיחות בין השניים, הקשורה בעיקר בתפיסת העולם באשר לכיוון שאליו הולך העיתון, תרמו הקיצוצים העמוקים שנערכו בעיתון בשנה האחרונה, שלהם התנגד רולניק. הוא מיעט בעקבות כך להגיע לכינוסי עובדים שערך שוקן ואי נוכחותו הורגשה.

לי-אור אברבך