קוטג' תנובה עוזב את נתב"ג לטובת שלט של גינדי

לאחר חמש שנים בהן שלט הפרסומת "הקוטג' של תנובה-מחכים לך בבית", קיבל את פני עשרות אלפי השבים והטסים לחו"ל בטרמינל 3 בנתב"ג מדי יום, הוחלפה הפרסומת בשלט "גינדי החזקות - הבית שלך בישראל"

גינדי במקום תנובה: לאחר חמש שנים בהן שלט הפרסומת "הקוטג' של תנובה-מחכים לך בבית", קיבל את פני עשרות אלפי השבים והטסים לחו"ל בטרמינל 3 בנתב"ג מדי יום, הוחלפה הפרסומת בשלט "גינדי החזקות - הבית שלך בישראל", של חברת הנדל"ן גינדי החזקות.

את הפרסומת, הניצבת על פני שטח של 1.2 דונם, עיצב האומן מנשה קדישמן, והיא כוללת את הכבשים המפורסמות של האומן. סך ההשקעה בפרויקט הוא למעלה מ-4 מיליון שקל.

בחברת גינדי החזקות מסרו כי מבחינתה מדובר במהלך היסטורי: "גינדי החזקות בחרה לשכור את מיקומו של שלט הפרסום החשוב והדומיננטי ביותר בישראל ולביצוע הציור של השלט בחרה את האמן מנשה קדישמן".

לדברי החברה, העבודה ובניית השלט, בביצוע חברת הפרסום "ברעם פרסום מקורי", זכיינית שטחי הפרסום בנתב"ג, נמשכו כשלושה שבועות בהשתתפות עשרות עובדים, משאיות וכלים כבדים. צביעת המשטח נעשתה באמצעות 90 טון של חלוקי נחל שפוזרו על המשטח ונצבעו באופן מדויק על ידי צוות אמנים המתמחים בציורי קיר בהתאם להנחיותיו של קדישמן.

לדברי גיא בר-עם מנכ"ל ובעלים של חברת "ברעם פרסום מקורי", "מדובר בשלט אטרקטיבי במיוחד מאחר והוא זוכה לחשיפה של 100% מתנועת הנוסעים והנכנסים בנתב"ג בשל מיקומו. על כן השכרתו מתבצעת לטווחים ארוכים של חמש שנים. חברת תנובה שכרה את השלט למשך חמש שנים, ולפניה חברת נוקיה שכרה אף היא את השלט לחמש שנים". בר-עם הוסיף כי על מנת להאיר את השלט בלילה נדרשת תאורה של 22 אלף וולט.