ג'רמי האלש ישתתף בפסטיבל MAD MUSIC שיתקיים ב-17 ביולי

האלש הוא מייסד ומנכ"ל של חברת Oleh! Records המעניקה תמיכה למוזיקאים בתחילת דרכם ■ 50 אמנים ולהקות ייקחו חלק בפסטיבל MAD של "גלובס"

ג'רמי האלש, מייסד ומנכ"ל חברת Oleh! Records ליצוא מוזיקה ישראלית, ייקח חלק בוועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" וחברת אורנג'. הוועידה תתקיים ב-17 ביולי, ויקחו בה חלק 50 להקות אינדי ויוצרי מוזיקה עצמאית שנבחרו להופיע.

האלש נחשב כיום לאחד המומחים המובילים לתרבות המוזיקה הישראלית. הוא הקים את ארגון פיתוח ויצוא המוזיקה הישראלית הראשון והיחיד במדינה, Oleh! Records R.A. (משרד יצוא המוזיקה הישראלי). קודם לכן שימש האלש כמנהל בכיר בסוני מיוזיק והתמחה בניהול אמנים בתחילת דרכם.

לארגון יש מדיניות "דלת פתוחה" שמיועדת לתמוך בכל הז'אנרים של המוזיקה בדרכים שונות. המשרד עובד עם גופים ממשלתיים ולא ממשלתיים, ביניהם משרד ראש הממשלה, משרד החוץ, משרד התיירות, מכון היצוא ורבים אחרים. הוא תמך ביותר מ-2,000 אמנים/להקות/קבוצות מוזיקה ישראליות, כולל מוזיקה קלאסית, מוזיקה עולמית, אנסמבלים ואמנים עכשוויים.

ההצלחה של האלש מתבססת על מודלים של חיזוק המוזיקאים וענף המוזיקה שתומך בהם. בשנים האחרונות ארגן האלש עסקאות כספיות שהניבו השקעה של מעל 5 מיליון דולר בתעשיית המוזיקה והקולנוע בישראל, כולל סרטים חשובים, הפקות מוזיקה ואירועי תרבות, כאשר כל ההכנסות מתמקדות בכוח העבודה המקומי.

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי. ההופעות יתקיימו במקביל, וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519