תבעה את בעלה: מרוויח 30 אלף שקל בחודש; הבעל: מחפש מתכות בחוף

במסגרת הליכי גירושים בין בני זוג טוענת האישה כי בעלה מרוויח 30 אלף שקל לפחות בחודש מבעלות על קיוסק-מסעדה ■ מנגד, הבעל טוען כי הוא מרוויח משכורת רעב ומצליח לשרוד באמצעות חיפוש תכשיטים בחוף עם גלאי מתכות

מחלוקת עזה על גובה הכנסות הבעל התגלעה לאחרונה במסגרת הליכי גירושים בין בני זוג מאזור המרכז. האישה טוענת בתביעתה למזונות כי בעלה מרוויח 30 אלף שקל לפחות בחודש, מבעלות על קיוסק-מסעדה באחד מחופי הים השוקקים ביותר באזור המרכז.

מנגד, הבעל טוען כי הוא משמש כשכיר בלבד בחוף, מרוויח משכורת רעב ומצליח לשרוד רק בשל העובדה שהוא מאתר בחול שבחוף הים "מציאות" של תכשיטים ומתכות יקרות, באמצעות גלאי מתכות.

לדברי עו"ד ליטל יעקובוביץ'-דראי, המייצגת את האישה בתביעה, הכנסותיו הזעומות של הבעל, לשיטתו, מתקשות להסביר את רכישת שני רכבי היוקרה של בני הזוג, את רכישת האופנוע הכבד עבור הבן ואת השיפוץ היקר שנערך לדירתם בשנים האחרונות, כמו גם הפקדות בסכומים גבוהים לחשבון הבנק של הבעל.

לדברי עו"ד יעקובוביץ'-דראי, הבעל מתחזה לשכיר במסעדה במטרה להעלים כספים מבית המשפט ומרשויות המס, ונעזר לשם כך בשותפו לעסק.

בימים אלה אמור בית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן להכריע בשאלות כמה מרוויח הבעל, ומה חלקה של אשתו ברכוש המשותף שנצבר במהלך שנות נישואיהם של בני הזוג.