האם "צינור לילה" יתנצלו בפני נתן זהבי על המתיחה?

זהבי תבע את ערוץ 10 לאחר שבתוכנית "צינור לילה" שודרה מתיחה על חשבונו ■ במסגרת פשרה בין הצדדים אמורה הייתה מערכת "צינור לילה" להתנצל בשידור, אך בערוץ 10 טוענים כי סעיף הסודיות הופר, ולכן לא ברור אם ההתנצלות תשודר

מערכת התוכנית "צינור לילה" של ערוץ 10 אמורה הייתה להתנצל הערב (א') בפני העיתונאי ושדר הרדיו נתן זהבי, לאחר ששידרה מתיחה על חשבונו בספטמבר 2012. זאת במסגרת הסכם פשרה, לאחר שזהבי תבע את הערוץ על לשון הרע ודרש 60 אלף שקל.

במסגרת ההסכם אמורה הייתה המערכת להתנצל בשידור, וזהבי נדרש לחזור בו מדרישותיו הכספיות. ואולם, בערוץ 10 טוענים כי סעיף הסודיות שאמור היה להתלוות להסכם הופר, ועל כן לא ברור אם ההתנצלות אכן תתקיים.

זהבי, המגיש הפופולרי של רדיו ללא הפסקה, המחזיק גם בטור בעיתון "סופהשבוע", עמד במרכזה של המתיחה ששודרה בספטמבר 2012 בתוכנית הלילית. במסגרת המתיחה נעשתה שיחת טלפון אל זהבי, וכשהוא ענה, הושמעו לו קטעים מתוך הסרט "חגיגה בסנוקר".

זהבי טען בתביעתו כי הערוץ "ביזה אותו בפומבי בשידור פופולרי בפני קהל צופים רחב, תוך ביצוע עוולות חמורות של התחזות לאחר, איומים והטרדה".

בין היתר נשמעו ביטויים כמו "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול". השיחות בוצעו מטלפון חסוי, בשני ערבים שונים בטווח של חודש ימים.

זהבי, נכתב בתביעה בזמנו, "חש מאוים ומוטרד מהדברים". בעקבות השיחות הוא אף התקין מצלמה נסתרת באמצעות אנשי מקצוע בכניסה לביתו, על מנת להתחקות אחר "כל תנועה חשודה בחזית הבית".

על-פי התביעה, איש בערוץ 10 לא טרח להודיע לזהבי כי מדובר במתיחה, ורק למחרת השידור הוא קיבל פניות "ממכרים ומאזרחים שביקשו כי יתייחס ל'פדיחה' שגרם הפרסום".

זהבי וערוץ 10 לא מסרו תגובה לידיעה.