תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כיצד לחסוך בשיחות מחו"ל ולשמור על קשר עם הבית?

השיחות הבינלאומיות הן כבר מזמן לא הוצאה כבדה, על אחת כמה וכמה כשלרשותכם עומדות האפליקציות השונות ■ להלן כמה מהן

 סמארטפון / צילום: thinkstock
סמארטפון / צילום: thinkstock

***הכתבה בשיתוף בזק

זו כבר עובדה: ישראלים אוהבים לטייל בעולם. בין אם זו בירה אירופאית קפואה, אי נידח או ג'ונגל פראי - הישראלי יהיה שם, מצויד ביצר הרפתקנות ומצלמה, או בעידן הנוכחי - סמארטפון, חברו הטוב ביותר בטיול. בזמן שהמטיילים נהנים מצניחת מחירי הטיסות, יורדות העלויות גם של השירותים הנלווים: דילים של מלונות לרכישה אונליין, ביטוחי נסיעות וגם שיחות בינלאומיות. בתחום האחרון, התחרות בין חברות הסלולר רק הולכת ומחריפה, אם בעקבות השחקניות החדשות שנכנסו לאחרונה לשוק, או משום שבעולם של אפליקציות חינמיות כמו סקייפ או וויבר, קל יותר לתקשר.

כזכור, באמצעות אפליקציית סקייפ (שנרכשה לאחרונה על-ידי מיקרוסופט), ניתן לבצע שיחות קוליות למחשב או למכשירי טלפון (נייד ונייח), זאת בנוסף לצ'ט. במקביל לה, שירות השיחות וויבר, עשה את הכיוון ההפוך, ובכך הפך משירות נוח לשיחות קוליות חינמיות לאמצעי נוח לשיחות מהמחשב, ובלבד שהוא מותקן גם אצל המשתמש בצד השני של הקו. וייבר נגיש החל מלפני כחודשיים גם דרך המחשב האישי.

עבור מי שמעדיף לבחור במוכר, כמובן שגם כאן יש תחרות בין החברות, וכמה מהן מציעות אף אפליקציות יעודיות. בנוסף לחבילות הדומות יחסית, אותן מציעות החברות השונות, עומדות לרשות הטסים גם אפליקציות של חברות השיחות הנייחות. 012 לדוגמה, שלה גם שירות שיחות בטלפון הנייח, מציעה את phone 012 - אפליקציה שהורדתה תאפשר לכם לבצע שיחות, מכל מקום ובמחיר שיחה רגילה.

דוגמה נוספת היא האפליקציה של בזק - Bphone, הזמינה הן למשתמשי אייפון והן לאנדרואיד. יתרונה הגדול הוא בכך שאין חובה שגם מקבל שיחה יחזיק באפליקציה, וניתן לחייג ממנה ולקיים שיחות מחו"ל לארץ, גם לנייחים וגם לניידים.

גם המחיר ברור - עלות שיחה רגילה, בתוך הארץ, מהטלפון הביתי. יתרונות נוספים הם בכך שאין כל דמי הצטרפות, אין צורך בכרטיס סים מיוחד והמחיר אחיד ללא קשר למדינה אליה אתם טסים. התקנת האפליקציה נוחה ופשוטה, והשימוש בה מצריך חיבור לאינטרנט באמצעות רשת אלחוטית או אינטרנט סלולרי (3G).

כך או כך, אין ספק שהתחרות מטיבה עם הצרכנים. מה שחשוב הוא לעקוב אחר החשבון, לוודא כי לא חרגתם ממגבלת הדקות (אם יש כזו), והכי חשוב - להתנתק ככל הניתן מלחצי היומיום, וליהנות.

לדבר מחו"ל במחירים של הארץ. לחץ כאן בשביל ללמוד עוד על האפליקציה החינמית Bphone >>