החנות של אפל חוגגת יום הולדת 5 - ומציעה אפליקציות בחינם

לכבוד המאורע מציעה אפל להוריד בחינם 5 משחקים ו-5 אפליקציות, שמוצעים בדרך-כלל בתשלום ■ האפסטור מכילה כיום כ-900 אלף אפליקציות

חברת אפל חוגגת 5 שנים לחנות האפסטור שלה, שמציעה כיום כבר כ-900 אלף אפליקציות. לכבוד המאורע מציעה אפל להוריד בחינם 5 משחקים ו-5 אפליקציות, שמוצעים בדרך-כלל בתשלום.

רשימת המשחקים כוללת את Where's My Water ו-Tiny Wings ורשימת האפליקציות כולל את How to Cook EveryThing ו-Traktor DJ. אפל לא הודיעה עד מתי תהיה אפשרות להוריד את האפליקציות בחינם.

אפל היא ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית המצליחה ביותר בתחום האפליקציות (מבחינה כספית), אולם היא לא השחקנית היחידה בענף. אחת המתחרות שלה היא מיקרוסופט. בגזרה המקומית, מיקרוסופט ישראל ספגה בשנה האחרונה ביקורת על חנות האפליקציות המקרטעת שהשיקה עבור הפלטפורמה הסלולרית שלה - ווינדוס פון 8. בשבועות האחרונים המצב השתפר, כאשר אפליקציות רבות החלו לעלות לחנות, חלקן בגרסת בטא.

"גלובס" העלה בשבוע שעבר את האפליקציה הרשמית שלו, שמאפשרת הצגה של כותרות מהאתר. פורטל וואלה השיק באחרונה אפליקציה שמאפשרת לקרוא את הידיעות שמתפרסמות במדורים של האתר. בעתיד תצורף לפלטפורמה גם האפליקציה של Ynet. בלוג חדשות המחשבים GeekTime (לשעבר ניוז גיק) מציע אפליקציה המאפשרת להתעדכן בידיעות שמופיעות באתר.

בתחום הפיננסים קיימת אפליקציה של ישראכרט. למרות שלאומי קארד הבטיחה שתהיה לה אפליקציה כבר ביום הראשון להשקת הפלטפורמה, היא עדיין לא נמצאת בחנות.

בתחום המוזיקה, חברת פלאפון מציעה את שירות Musix שמאפשר להאזין לשירים, בתשלום חודשי. לספריית השירים של המשתמש ניתן להאזין גם באתר האינטרנט של החברה במחשב. עוד אפליקציה בתחום המוזיקה היא RLiveRadio, שמציעה האזנה לתחנות רדיו מהארץ ומחו"ל.

אתר זאפ העלה לאחרונה את אפליקציית השוואת המחירים שלו לחנות הווינדוס פון, לצד גרסה למערכת ההפעלה האחרונה של בלקברי. בנוסף לכך ניתן להשתמש גם באפליקציה של אתר יד 2.

בתחום הניווט אפשר למצוא כרגע את אפליקציית טלמפ בגרסה הישנה שלה (M8 ולא זו שזמינה למשתמשים של אנדרואיד ולאייפון). האפליקציה מאפשרת שימוש בתשלום ללקוחות פלאפון, סלקום ואורנג'.

בקרוב אמורות להגיע לחנות הגרסה הפופולרית של אפליקציית ההזמנות של רשת דומינוס פיצה, לצד האפליקציה של קופת חולים כללית. מלבד זה, אפליקציית הניווט המצליחה Waze, כבר מציעה למספר מוגבל של משתמשים לנסות את גרסת הבטא שלה.