גורו הרשתות החברתיות אלן בלייר ביטון יתארח בפסטיבל MAD MUSIC

אורחים רבים מתעשיית המוזיקה בחו"ל יבקרו בפסטיבל MAD MUSIC 2013, שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" ואורנג'

אורחים רבים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל יבקרו בפסטיבל MAD MUSIC 2013, שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של העיתון "גלובס" ואורנג'.

לפסטיבל יגיעו אורחים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל, אשר יבקרו בהופעות במטרה לבחור את הטובים ביותר בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה בחו"ל.

בין האורחים: אלן בלייר ביטון, גורו הרשתות החברתיות מסקוטלנד. בלייר ביטון הוא "מדען" רשתות חברתיות, נואם ומאמן, שפיתח וניהל קמפיינים חברתיים חדשניים ומצליחים לחברות גדולות, ארגונים במגזר הציבורי וחברות קטנות ובינוניות, ומכהן כעת כשגריר בריטניה ב-HootSuite.

על-ידי החזרת ה"חברתיות" לקמפיינים ברשתות החברתיות של הלקוחות שלו, בלייר ביטון הצליח להגדיל בצורה דרמטית את הנראות והמעורבות שלהם בזירה החברתית. הגישה הממוקדת החדשנית שלו הפכה אותו במהירות לאחד מיועצי המדיה החברתית המובילים בבריטניה.

בלייר ביטון מעיד כי תמיד פעל לקשר בין אנשים, וכי חייו מוקדשים לסייע לאנשים להתחבר, להיות מעורבים ולהעלות את התמורה מיחסים בין בני אדם. בין היתר הוא מלמד מוזיקאים איך לקדם את עצמם ברשתות החברתיות.

התג "מדען של מדיה חברתית" הודבק לבלייר ביטון על-ידי אחד מלקוחותיו הוותיקים. השילוב של נטייתו הטבעית ליצירת יחסים ושיחות ביחד עם ההבנה העמוקה של ההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות, מאפשר לו להציע משהו ייחודי. הוא אינו מתעניין בהמצאת הפלטפורמה או האפליקציה הגדולים הבאים, אלא בהתנסות ובדיקת יישומים וערוצים קיימים, כדי לנצל עוד יותר את כוחות הקישור של האינטרנט החברתי.

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לאתר הוועידה - לחצו כאן