פסטיבל MAD MUSIC יארח את מנכ"ל Because Music Publishing

מייקל דובאל, מנכ"ל Because Music Publishing, ישתתף בפסטיבל MAD MUSIC, שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" ואורנג'

אורחים רבים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל יבקרו בפסטיבל MAD MUSIC 2013, שייערך במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של העיתון "גלובס" ואורנג'.

לפסטיבל יגיעו אורחים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל, אשר יבקרו בהופעות במטרה לבחור את הטובים ביותר בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה בחו"ל.

בין האורחים: מייקל דובאל, מנכ"ל Because Music Publishing בצרפת. בהשראת סרטי nouvelle vague צרפתיים ומוזיקה של הגל החדש מבריטניה וארה"ב, דובאל החל לקדם אירועי מולטימדיה בפסטיבל Plan K המפורסם בריסל ב-1979. כעבור שנה הוא הקים את חברת ההקלטות הראשונה שלו, Factory Benelux, בשיתוף-פעולה עם Factory Records, הבית של ג'וי דיביז'ן, ניו אורדר והמורה הרוחני שלו טרוי ווילסון.

בתקווה להקים תנועה אמנותית חדשה, דובאל ייסד ב-1981 את חברת ההקלטות Twilight Records (Les Disques du Cr'puscule). ב-20 השנים הבאות פיתחה חברה זו בוטיק, קטלוג קוסמופוליטי של אמנים כמו אנטנה, אנה דומינו, פול הייג, Tuxedomoon וג'ון גייל, ומוזיקה לסרטים.

בהמשך, פנה דובאל גם להוצאה לאור של מוזיקה. בשיתוף-פעולה עם Delabel Editions בפריז מ-1993 הוא רשם הצלחה ענקית עם אייר, דאפט פאנק, צ'ב מאמי, דוק ג'יינקו ולואיז אטאק, וב-1996 הוכתר כמו"ל של השנה.

ב-2005 המשיך דובאל לחברת Because Music, והוציא לאור תיק שירים מגוון שכולל את ג'סטיס, קלוד פרנסואה, אמאדו ומאריאם, סטרומה, דאפט פאנק ו-sexion d’assaut.

דובאל מחלק כעת את זמנו בין פריז ובריסל. "תוחלת קריירה היא עניין של כישרון ושל החיבור של האנשים הנכונים", הוא אומר. "אופנות וטכנולוגיה יכולות להשתנות, אבל DNA יצירתי נשאר תמיד".

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לאתר הוועידה - לחצו כאן