לפטופ של HP שנמכר בפלאפון - מוצלח ולא יקר

למי שמחפש לפטופ בטכנולוגיית מגע, מפרט לא גבוה שמתאים לגלישה באינטרנט ומעבד תמלילים, ה-Sleekbook 14 יענה על מבוקשו

חברת פלאפון מנסה כבר כמה שנים להפוך לרשת למכירת לפטופים, ולאחרונה החלה להאיץ מחדש את המהלך הזה, עם הצעה לרכישת מחשבים וטאבלטים גם ללקוחות שאר ממפעילות הסלולר. אחד הדגמים הראשונים שהיא מציעה הוא Sleekbook 14 של HP.

מסך: מסך 14 אינץ' באיכות טובה, אולם הצבעים מעט חיוורים. יכולות המגע היו סבירות עם קצת בעיית רגישות. מערכת ההפעלה היא חלונות 8 של מיקרוסופט שתומכת במגע ומאפשרת ליהנות מהטכנולוגיה הזו.

חומרה: ביצועי המחשב בסך הכול טובים ולא מורגשת איטיות או בעיית תגובה, למרות שלא מדובר במפרט גבוה. המעבד הוא i3 של אינטל במהירות 1.5 ג'יגה הרץ עם 4 ג'יגה זיכרון. הכונן הקשיח מגיע בנפח אחסון של 500 ג'יגה, כאשר יש גם מצלמת אינטרנט שמשולבת על-גבי המסך לשיחות וידיאו התקן בלוטות' ורמקולים בינוניים. מעבר לזה, אפשר למצוא ב-Sleekbook יציאת HDMI ו-2 כניסות USB 3.0 ועוד כניסת USB בודדת מתקן 2.0.

משקל: המשקל בינוני ועומד על 1.83 ק"ג.

מקלדת ועכבר: העכבר נוח לשימוש, אבל הכפתורים רגילים ולא כאלו שמשולבים במשטח המגע. המקלדת נוחה, אבל לא כוללת תאורה אחורית.

סוללה: הסוללה מחזיקה כ-3.5 שעות בהגדרות הגבוהות של המחשב ועם חיבור לאינטרנט אלחוטי. המחשב מתחמם על הברכיים.

בשורה התחתונה: למי שמחפש לפטופ בטכנולוגיית מגע, מפרט לא גבוה שמתאים לגלישה באינטרנט ומעבד תמלילים, הדגם הזה יענה על מבוקשו.

מחיר: 2,900 שקל.

ציון: 8.