מתחמם המאבק בוועד בזק: עימותים קולניים בישיבה

עובדים בחברה מספרים על מתיחות קשה שפרצה בישיבת "החמישייה" (הנציגות הבכירה של ועד עובדי בזק), תוך כדי האשמות הדדיות על כך שמידע דולף שהגיע ל"גלובס" מלבה את המתיחות הקיימת ממילא

ויכוח קולני מלווה בצעקות רמות פרץ ביום חמישי במסגרת פגישה שנערכה בקרב "החמישייה", הנציגות הבכירה של ועד עובדי בזק, וזאת בעקבות המתיחות הקשה ששוררת ביניהם על רקע הבחירות הקרבות ועל רקע מכתב שהופץ לעובדי החברה נגד היו"ר שלמה כפיר.

עובדים בחברה מספרים על מתיחות קשה שפרצה בישיבה, תוך כדי האשמות הדדיות על כך שמידע דולף שהגיע ל"גלובס" מלבה את המתיחות הקיימת ממילא.

כפי שנחשף ב"גלובס", בקרב החמישייה ובקרב העובדים הלוקחים חלק פעיל בוועד החברה התגלה סכסוך על רקע העובדה שמכתב אנונימי הופץ לכל העובדים שבו האשמות חמורות נגד כפיר, ובעיקר על כך שהוא נאחז בתפקידו למרות הגיעו לגיל פרישה. כפיר האשים את חבר החמישייה מוטי כהן בהפצת המכתב, וזאת בשל כוונתו להתמודד על תפקיד היו"ר בבחירות הקרובות באוקטובר השנה.

על פי הערכות, לא מן הנמנע שכהן אכן יתמודד על התפקיד אלא שבינתיים מתנהל נגדו משפט במסגרת בית הדין המשמעתי של בזק. כהן הואשם בכך שהעליל עלילת-שווא נגד סמנכ"ל החטיבה העסקית קובי פז והפיץ מידע שלילי כלפיו. במידה וכהן ייצא זכאי, ככל הנראה הוא יתמודד, אך אם הוא יואשם הדברים עשויים להשתנות, כך שבכל מקרה כולם מחכים להכרעה בית הדין המשמעתי והצדדים נמצאים בשלב של הגשת סיכומים.

בתוך כך, כפיר השיג את הסכמת הרוב בחמישייה לפנות לבית המשפט במידה ויחליט לעשות כן, על מנת שתבדוק מי שלח את המכתב. כרגע לא בוצעה פנייה והנושא נשקל. נדגיש שכהן תמך בהצעה לפנות למשטרה משום שטען אין לו שום קשר לכתיבת המכתב נגד כפיר. בקרב החמישייה היה מי שהתנגד לפנייה למשטרה בטענה שמדובר במהלך מיותר ומזיק שמשפיל את החמישייה וגורם לביזויים.