ההמלצות החמות: מניות שעשויות לטוס בשורט סקוויז עצום

רוברטו פדונה, פרשן ואנליסט באתר הכלכלי "The Street"' מספק למשקיעים מניות שצפויות לדווח בימים הקרובים ועשויות לזנק בעקבות דוחות טובים מהצפי ובריחת השורטיסטים

עונת הדוחות לרבעון השני עשויה לספק הזדמנויות רבות לסוחרי המניות המנסים לאתר מניות שעשויות לזנק בעקבות נתונים טובים מהצפי. רוברטו פדונה, פרשן ואנליסט באתר הכלכלי "The Street"' מספק במיוחד לאותם סוחרים מניות שצפויות לדווח בימים הקרובים ועשויות לזנק בשורט סקוויז עצום.

משקיעי השורט שונאים להיתפס עם ה"מכנסיים למטה" כאשר המניה אליה הם חשופים מדווחת על דוחות טובים מהצפי או נתון חיובי אחר. במקרה שכזה, השורטיסטים "בורחים" בהמוניהם, מכסים את פוזיציות השורט תוך שהם מפעילים את הפקודות לעצירת ההפסד (סטופ-לוס) ובכך מגבירים את מהלך העליות של אותה מניה. נזכיר, משקיעי השורט מרוויחים מירידת ערך המניה ולכן כאשר המניה עולה אז נוצר להם הפסד ולכן הם נאלצים לכסות את ההשקעה (לרכוש את המניה בחזרה).

המניות שפדונה איתר הן בעלות שיעור יתרות שורט גבוה באופן יחסי. עם זאת, חשוב לזכור שמשקיעי השורט נחשבים למנוסים והם פותחים פוזיציות שורט על מניות משום שהם סבורים כי ערכן יירד בעתיד.

1. Radian Group - (סימול: RDN) - ספקית שירותים פיננסים שצפויה לפרסם דוחות מחר (ד') לפני פתיחת המסחר. הצפי בשוק עומד על הכנסות של 203 מיליון דולר והפסד של 5 סנט למניה. שיעור יתרות השורט על מניית החברה עומד על 27.6%. מבחינה טכנית, המניה נסחרת מעל הממוצע נע 50 ו-200 הימים האחרונים, סימן הנחשב לשורי במיוחד. כמו כן, בחודש האחרון המניה טיפסה משפל וקבעה גבהים ותחתיות חדשות.

2. Lumber Liquidators - (סימול: LL) - החברה תפרסם את תוצאותיה מחר לפני פתיחת המסחר, כאשר קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט מצביע על הכנסות של כ-244 מיליון דולר ורווח של 61 סנט למניה. יתרות השורט הפתוחות על המניה עומדות על 15.7%. פדונה מציין כי מדובר בשיעור יתרות שורט גבוה יחסית למניה עם הון מניות סחיר נמוך. בנוסף, השורטיסטים הגדילו את הפוזיצייה שלהם ב-2.5% ברבעון האחרון. גם המניה הזו נסחרת מעל הממוצע נע של ה-50 וה-200 ימים האחרונים.

3. iRobot (סימול: IRBT) - יצרנית השואבי אבק הרובוטיים תפרסם את תוצאותיה היום (ג') לאחר נעילת המסחר. הצפי בשוק עומד בממוצע על הכנסות של כ-129 מיליון דולר ורווח 19 סנט למניה. שיעור יתרות השורט על המניה עומד על כ-11%. גם למניה זו הון מניות סחיר נמוך יחסית (27 מיליון מניות). ב-6 החודשים האחרונים מניית החברה זינקה ביותר מ-100% וכעת היא נסחרת מעל הממוצע נע של ה-50 וה-200 ימים האחרונים.

4.TripAdvisor - חברת התיירות תפרסם את דוחותיה מחר (ד') לאחר המסחר. אנליסטים בוול סטריט צופים הכנסות של כ-236 מיליון דולר ורווח של 49 סנט למניה ברבעון השני. שיעור יתרות השורט על המניה עומד על 14.3%. לאחרונה חברת ההשקעות Ascendiant Capital Markets העניקה המלצת קנייה על המניה ומחיר עיד של 76 דולר. מבחינה טכנית, המניה נסחרת מעל הממוצע נע 200 אך מתחת לממוצע הנע של ה-50 ימים.