הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח ישיר - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המשותפת של לאומי קארד ופלאפון היא הזכורה ביותר

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בכיכובן של היונים שמספרות על הביטוח שניתן לעשות באמצעות ביטוח ישיר, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%, עם עוצמת האהדה הנמוכה ב-20% מהממוצע.

מניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת זו, עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים יחסית בקרב קהל הצופים בגילאי 18-34.

עוד עולה כי הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, אשר דורגה בשבוע שעבר בראש טבלת הפרסומות האהובות, מדורגת השבוע במקום השני בטבלה וזאת בפער קטן מהפרסומות של ביטוח ישיר.

הפרסומת המשותפת של לאומי קארד וחברת פלאפון, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בכיכובם של הפרזנטורים הקבועים של לאומי קארד יובל סגל וקרן מור, בשילוב העיצוב והאנימציה המאפיינות את הפרסומות של פלאפון, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה נמוכים בהשוואה לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-20% מהממוצע.

קמפיין הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, הינו הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת טרה, עם סך השקעה נמוך יותר (1.5 מיליון דולר).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע מעט גבוה יותר ממספרן שבוע שעבר, ועומד על 506 (לעומת 490 בשבוע שעבר), כאשר סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד השבוע על כ-43.1 מיליון דולר, וזאת בדומה ל-43.6 מיליון דולר בשבוע שעבר.

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות