עוד עזיבה באוצר: אורי צורף, ראש מטה המנכ"ל, פורש

בימים האחרונים הודיע צורף לאנדורן כי עם חזרתה מחופשת הלידה בכוונתו לסיים את תפקידו ■ טרם פורסם מי יחליפו בתפקיד

עוד עזיבה באוצר: אורי צורף, ראש מטה המנכ"ל הודיע על עזיבתו. צורף, 33, עו''ד במקצועו, שימש בשנתיים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד האוצר, דורון כהן. עם עזיבתו של כהן את תפקידו שימש, ראש המטה של המנכ"לית הנכנסת, יעל אנדורן. קודם לכן שימש צורף כיועצו הבכיר של כהן בעת ששימש מנכ''ל רשות החברות הממשלתיות.

בימים האחרונים הודיע צורף לאנדורן כי עם חזרתה מחופשת הלידה בכוונתו לסיים את תפקידו. טרם פורסם מי יחליפו בתפקיד.

במסגרת תפקידו באוצר היה מעורב צורף בהליך הכנת התקציב, נטל חלק בגיבוש חבילת המיסוי וההתאמות שהגיש משרד האוצר במהלך שנת 2012. בנוסף, היה שותף בצוות הרפורמה בחברת החשמל בראשות סגן שר האוצר לשעבר, ח"כ יצחק כהן והוביל את הליך איחוד שלושה אגפים במשרד האוצר: אגף הכנסות המדינה, אגף כלכלה ומחקר ואגף קשרים בין לאומיים לאגף אחד - אגף הכלכלן הראשי שבראשו עומד היום ד"ר מיכאל שראל. כמו כן ריכז וניהל צורף את כל הקשור בהקמת אגף התקשוב במשרד האוצר.

צורף, בוגר תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, הוביל פרוייקט יישום תכניות עבודה של משרד האוצר ותכנון אסטרטגי באגף התקציבים באמצעות אגף הייעוץ של חברת דלויט. במהלך תפקידו ברשות החברות נטל חלק פעיל בהפרטת נמל אילת ובהפרטת החברה לאוטומציה.

צורף עמד בראש הצוות האחראי על יישום שינוי המבנה הארגוני ברשות החברות ועל הקמת המערך החשבונאי ברשות. צורף ליווה את כהן במשך ארבע שנים ונחשב לאיש אמונו ויד ימינו.

"יכולות הניהול והארגון הגבוהות שלו הן שעזרו לנהל את העבודה ולתאם בין האגפים והיחידות במשרד ולהוביל בצורה מצוינת פרויקטים חדשים", אמר היום כהן, והוסיף כי צורף אף ניחן ב"יחסי אנוש נפלאים שעזרו לו ולמשרד לקדם את המטרות".