100 מיליון אירו עבור גארת בייל לא מספיקים לטוטנהאם. בינתיים

המועדון הלונדוני דחה את ההצעה שוברת השיאים של ריאל מדריד לרכישת הקשר, שמצידו זועם על קבוצתו - וינסה לכפות את ההעברה לסנטיאגו ברנבאו

האם גארת בייל יהפוך בקרוב לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה של המשחק? העניין תלוי בהמשך המו"מ בין בין טוטנהאם לריאל מדריד, שהחל עם עמדה קשוחה במיוחד מצידו של המועדון האנגלי: כלי התקשורת באנגליה ובספרד מדווחים כי ה"ספרס" דחו הצעה בסך כ-100 מיליון אירו של סגנית אלופת ספרד עבור הקשר הוולשי.

כידוע, ההעברה הגדולה בכל הזמנים בכדורגל העולמי התרחשה ב-2009, אז אותה ריאל רכשה את כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי, שחקן מנצ'סטר יונייטד באותה עת, בתמורה ל-94 מיליון אירו. גם על העסקה השנייה הכי יקרה עד היום בכדורגל העולמי אחראית ריאל, כאשר קנתה ב-2001 את זינדין זידאן מיובנטוס בתמורה ל-73.5 מיליון אירו.

על-פי עיתון "הגרדיאן" האנגלי, בייל עצמו, שנבחר אשתקד לשחקן העונה בפרמיירליג, זועם על דניאל לוי, יו"ר טוטנהאם, בשל סירובו לקבל את ההצעה המפתה של ריאל. "בייל מזועזע מחוסר הגמישות של לוי. הסיטואציה עשויה להפוך למכוערת", נכתב בידיעה. בייל צפוי להפעיל לחץ כבד על לוי להגמיש את עמדתו בנושא, ולאפשר לו את המעבר לסנטיאגו ברנבאו, שכן הוא מעוניין לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה - מפעל אליו טוטנהאם לא הצליחה להעפיל.

בעיתון "האס" הספרדי מדווחים כי דניאל לוי הבהיר לריאל, כי הצעה של פחות מ-120 מיליון אירו לא תספק אותו. בריאל בונים בינתיים הצעה אלטרנטיבית - 60 מיליון אירו במזומן, בנוסף להעברת השחקנים פאביו קונטראו ואנחל די-מאריה לטוטנהאם, המוערכים יחד ב-50 מיליון אירו, כלומר הצעה בשווי של כ-110 מיליון אירו בסך הכל.

בייל, 24, הגיע לטוטנהאם לפני שש שנים מסאות'המפטון, בהעברה שהסתכמה ב-14.7 מיליון אירו. בסך הכל כבש 43 שערים ובישל עוד 31 ב-146 הופעות בפרמיירליג. למרות הצטיינותו האישית, הוא לא הצליח להוביל את המועדון הלונדוני לזכייה בתארים.