להשקיע בשיק: כפכפי גברים אופנתיים הם השקעה בטוחה

בקיץ הישראלי כפכפים מעודכנים הם כנראה ההשקעה האופנתית הכי בטוחה שיש ■ העיצובים של דגמי קיץ 2013 משלבים בין נוחות לעיצוב

ההשקעה הבטוחה ביותר של הקיץ הישראלי היא כפכף גברי מעודכן. בין אם תבחרו בספורטיבי, באלגנטי או באווירה משוחררת יותר שתתאים לים או לרחוב - העיצובים של דגמי קיץ 2013 משלבים בין נוחות לעיצוב, בין קלילות לאלגנטיות ובין השמרני למודרני, וישתלבו יפה כמעט עם כל מראה: עם מכנסי ברמודה קצרים וחולצה מכופתרת, עם מכנסי ג'ינס מחמיאים, וגם עם חליפות פשתן קלילות. לצעירים, לספורטיביים ולשעות הפחות מחייבות יתאימו כפכפי אצבע מהסוג שנמכר בחנויות הספורט והגלישה, עשויים גומי או חבל. המעוצבים - מעור רך או מבד קנבס - יתאימו לאופנתיים יותר, שגם מוכנים לשלם. כך או כך, כדאי לזכור שדווקא בקיץ, השיק של הכפכפים טמון בשילוב המנוגד עם פריטים קיציים מעט מחויטים יותר, כמו מכנסי ברמודה (שאינם בגזרת דגמ"ח), או חולצת פשתן מכופתרת ואוורירית עם מכנסיים ארוכים הנלבשים בנונשלנטיות עם כפכפים מעודכנים.

yael-b@globes.co.il

נוחות מעל הכול

גברים שאוהבים מראה פשוט ונוח יוכלו למצוא בחנויות את הפרשנות המעודכנת לסנדלים הקלאסיים; יש עיצובים מתוחכמים שמזכירים נעלי סניקרס, אחרים שמציעים מראה של כפכף קיץ ששודרג. הדור הבא של הסנדלים קובע שהם פחות מגושמים והרבה יותר מעוצבים, עשויים עור גס ומחוספס עם או בלי שילובים מעניינים של קנבס. אף שהצבעוניות לרוב כהה יחסית, העונה אפשר למצוא דגמים יפים גם בכחול ובכתום.

עור בעיניים

כבר כמה עונות ברציפות שכפכפי עור כובשים את המסלולים בבירות האופנה בעולם וזוכים ללגיטימציה אופנתית מחודשת. בהתאם לבגדים, למקום, לזמן ולנסיבות אפשר לנעול כפכפים מסוגננים שנחשבים העונה לגרסה ה'יוקרתית' של הז'אנר. בצירוף מכנסיים מחויטים וז'קט קל יתקבל ניגוד מלא שיק, שיישאר עדכני גם בעונת המעבר.

באווירת הרטרו

בשנות ה-80, הכפכפים האלה שויכו באופן טבעי לים, לבריכה ולהופעה הכי זרוקה ולא מחייבת. לאחרונה, הקאמבק העיצובי שלהם מחזיר עטרה ליושנה, ומעניק להם מעמד אופנתי מחודש עם קריצה מהעבר, שעבור חובבי הרטרו תשדרג את המראה הקיצי למקום מרענן ומלא שיק.