הבורסה: ד"ר רון מלכא - מ"מ היו"ר; הרשטיג - סמנכ"ל בכיר

מלכא, שפרש ב-2007 מצה"ל בדרגת אל"מ לאחר שירות של 25 שנה, משמש כדירקטור חיצוני וכיו"ר ועדת הביקורת, יו"ר הוועדה לאיתור מנכ"ל חדש ויו"ר הוועדה לניהול הרזרבות הכספיות של הבורסה

שינויים בצמרת הבורסה בת"א: ד"ר רון מלכא מונה לממלא מקום יו"ר הדירקטוריון במקום סם ברונפלד שפרש מתפקידו, והוא יעמוד בראש ועדת האיתור למציאת מנכ"ל חדש במקום אסתר לבנון שפרשה. במקביל, אלדד הרשטיג מונה לסמנכ"ל בכיר.

מלכא משמש כדירקטור חיצוני וכיו"ר ועדת הביקורת, יו"ר הוועדה לאיתור מנכ"ל חדש ויו"ר הוועדה לניהול הרזרבות הכספיות של הבורסה. כמו כן, מלכא הוא חבר בדירקטוריון המסלקה ומסלקת מעו"ף, ובוועדת הכספים והמאזן של הבורסה. מלכא משמש גם כמרצה בכיר באקדמיה לכלכלה, בנקאות ושוק ההון ויועץ כלכלי ופיננסי לחברות וגופים במשק.

בשנת 2007 פרש מלכא משירות בצה"ל בדרגת אל"מ לאחר 25 שנה, מתוכן 16 שנים ביחידת היועץ הכספי לרמטכ"ל. בתפקידו האחרון שימש כסגן היועץ הכספי לרמטכ"ל וראש אגף התקציבים במשרד הביטחון.

בנוסף, כאמור, דירקטוריון הבורסה אישר בישיבתו אתמול את מינויו של אלדד הרשטיג כמנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. הרשטיג ייכנס לתפקידו בינואר 2014, עם סיום כהונתו של יוני שמש אשר יפרוש בסוף 2013. מאז 2007 משמש הרשטיג כסמנכ"ל בבורסה, וסגן מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. הרשטיג היה שותף להובלת תהליכי המיחשוב המרכזיים של המסחר, המעו"ף והסליקה. טרם הצטרפותו לבורסה שירת ביחידה 8200 בחיל המודיעין. להרשטיג תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה.