בוני התיכון מציעה למכירה מגרש בנתניה המיועד להקמת מלון

מדובר במגרש בשטח 6.4 דונם, הממוקם בשדרות בן עמי, בטיילת המצוק בחוף הדרומי של העיר

חברת בוני התיכון מציעה למכירה מגרש בבעלותה המיועד להקמת מלון, סמוך לחוף הים בנתניה. מדובר במגרש בשטח 6.4 דונם, הממוקם בשדרות בן עמי, בטיילת המצוק בחוף הדרומי של העיר. המגרש מוצע למכירה באמצעות עו"ד ארז תיק.

את המגרש שהיה מיועד להקמת מלון בן 30 קומות, רכשה בוני התיכון בשנת 2008 תמורת 28.5 מיליון שקל. זמן קצר לאחר רכישת הנכס, הוצאת היתרי הבנייה לתוכנית היתה נתונה בסכנה, כאשר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה יזמה תוכנית לשימור מצוק החוף בנתניה בקטע החוף באורך 3 ק"מ הממוקם בין חוף סירונית לחוף ארגמן. על פי התוכנית, לא יוצאו היתרי בנייה לתוכניות בשטחים אלה. בוני התיכון וחברת רוגובין המחזיקה גם היא במגרש צמוד המיועד למלון, הגישו ערר למועצה הארצית לתכנון ובנייה שהתקבל בחודש מאי 2011 .

תוכנית בנין העיר מאפשרת הקמת 198 חדרי מלון. בחודש אוגוסט 2012, התקבל היתר בניה לפרויקט עבור 145 יחידות מלונאיות, שיהיו גדולות יותר. בדוחות הכספיים של החברה לשנת 2012 היא מציינת כי קיימת אפשרות לבקש היתר בנייה חדש למספר היחידות המקסימאלי.

בחודש יולי 2012 חתמה בוני התיכון על הסכם מימון עם קרנות המנוף אוריגו לקבלת הלוואה בסך 70 מיליון שקל, כאשר אחת מהבטוחות שקיבלה אוריגו היא רישום משכנתא על מלוא זכויותיה של בוני התיכון בקרקע בנתניה לטובתה של אוריגו. בגין ההלוואה משלמת בוני התיכון ריבית צמודת מדד בגובה 5.5%.