אלקטרה בנייה תבנה עבור נצבא 628 דירות בראש-העין

על-פי ההסכם, אלקטרה בנייה תקים 10 בנייני מגורים הכוללים 628 דירות במתחם קסם תמורת 415 מיליון שקל

חברת נצבא בשליטת חיים צוף וקובי מימון, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת אלקטרה בנייה, לפיו האחרונה תבנה עבור נצבא, פרויקט בנייה למגורים בראש העין. על פי ההסכם, אלקטרה בנייה תקים 10 בנייני מגורים הכוללים 628 דירות במתחם קסם תמורת 415 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. מחיר המשקף עלות של 660 אלף שקל עבור מרכיב הבנייה לדירה.

אלקטרה בנייה צפויה להתחיל בביצוע עבודות הבניה לאחר קבלת היתר הבניה להקמת הדירות, אשר להערכת נצבא יינתן בעוד כחצי שנה, ועבודות הבנייה צפויות להימשך שלוש שנים.

בחודש פברואר 2009 זכתה נצבא במכרז של מינהל מקרקעי ישראל בקרקע הכוללת 392 דונם, המיועדת להקמת 1,072 דירות, ולשטחי מסחר ותעשייה בהיקף של 210 אלף מ"ר, תמורת 329 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. שנה לאחר מכן, חתמה נצבא על הסכם אופציה עם קבוצת רכישה "העיר החדשה" בניהולו של דרור הלוי. בחודש דצמבר 2012 חשף "גלובס" לראשונה כי העסקה בין נצבא לעיר החדשה לא תצא לפועל והסכם האופציה שנחתם בין הצדדים לא יוארך.

נצא מציינת בהסכם עם אלקטרה כי היא שומרת לעצמה את הזכות להפחית את מספר הבניינים לשמונה בניינים שיכללו 496 דירות בסך הכל, כמו גם את הזכות להגדיל את כמות הדירות למספר המקסימאלי שמאפשרות זכויות הבנייה להקים, העומדות כיום על 1,190 דירות.