גאדג'טים: הפאבלט של LG - מוצלח, זריז ועם יישומים יעילים

הפאבלט G Pro של LG הוא פאבלט מצוין. אומנם הוא קצת גדול ולא קל, אבל הוא בהחלט אלטרנטיבה טובה למי שמחפש מכשיר שהוא שילוב של סמארטפון וטאבלט

יצרנית הסלולר LG, מתאמצת מאוד בשנה האחרונה להפוך לאלטרנטיבה ראויה לסמסונג, בבחירה של הצרכן בסמארטפון. ה-G Pro שייך לקטגוריית הפאבלט (שילוב של סמארטפון וטאבלט) והוא מנסה לפנות לקהל שרוצה מכשיר נייד יחסית גדול בידיים שלו.

מסך: ה-G Pro כולל מסך בגודל 5.5 אינץ', המגיע ברזולוציה Full HD בצפיפות פיקסלים של 440. האיכות בהחלט מוצלחת עם צבעים חדים ותאורה אחורית חזקה.

חומרה: מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 600 של קוואלקום במהירות 1.7 ג'יגה הרץ. הסמאטרפון מגיב במהירות ובזריזות, אפילו שמורידים את עוצמת המעבד להארכת חיי הסוללה. בנוסף יש 2 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון פנימי של 16 ג'יגה כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס.

לפאבלט יש גם התקן אינפרה אדום המאפשר לעבוד עם המכשיר בתור שלט רחוק למוצרים רבים בבית, למשל, טלוויזיה, ממיר כבלים/לוויין ואפילו המזגן (אופציה שלא מצאנו אצל המתחרים). המשקל של המכשיר לא קל: 172 גרם והעובי 9.4 מ"מ. ל-G Pro יש גם תמיכה בתדרי LTE שהם הדור הרביעי בסלולר (עדיין לא פעיל בישראל).

ממשק: LG עוטפת את מערכת ההפעלה אנדרואיד ג'לי בין (גרסה 4.1.2) של גוגל בממשק משלה, עליו היא מוסיפה מספר יכולות. למשל, הצגת מסרונים כולל הטקסט שלהם בחיווי נוח, המאפשר לקרוא ולענות להודעה בקלות בזמן שנמצאים ביישום אחר. QuickMemo הוא יישום לכתיבת תזכורות בכתב יד עם האצבע על פתק או על תמונת המסך. למשל, שרוצים לשלוח תמונה מתוך מפה עם שרטוט אישי עליה. יישום אחר בשם QSlide מאפשר להפעיל יישומים מוגדרים מראש, כמו מחשבון או לוח שנה כאשר נמצאים באפליקציה אחרת. המכשיר בעצם מאפשר לשני יישומים לרוץ במקביל.

מצלמה: חיישן 13 מגה פיקסל, פלאש ומיקוד אוטומטי. איכות התמונות ביום מוצלחת מאוד וגם התוצאות במקומות סגורים או בלילה היתה מפתיעה לטובה.

סוללה: הפאבלטים נהנים בדרך כלל מסוללה בהספק גבוה, בזכות המבנה הגדול של המכשיר. במקרה הזה הסוללה היא בהספק של 3,140 מילי אמפר ותחזיק עד שעות הלילה בשימוש אינטנסיבי.

בשורה התחתונה: ה-G Pro הוא פאבלט מוצלח. אומנם הוא קצת גדול ולא קל, אבל הוא בהחלט אלטרנטיבה טובה למי שמחפש מכשיר בקטגוריה של הפאבלטים.

מחיר: 3,200 שקל.

ציון: 9.