קשת תעלה בישראל שעשועון שפותח לשוק הבינלאומי

ארז טל ינחה את הגרסה הישראלית של "בטוח או ביטוח", שכבר נמכר ב-7 מדינות

זכיינית ערןץ 2 ‎‎קשת תעלה לשידור 5 פרקים של שעשועון חדש שפיתחה, "בטוח או ביטוח".

מדובר בשעשועון שפותח בעיקר בעבור השוק הבינלאומי, והעלאתו לשידור בערוץ 2 באה במטרה לקדם את המכירות בעולם. זאת לאור העובדה שפורמט שכבר עלה לשידור במדינה כלשהי, ואף זכה לנתוני צפייה טובים, נמכר טוב יותר ברחבי העולם.

ארז טל ינחה את הגרסה הישראלית של הפורמט, שכבר נמכר עד כה ב-7 מדינות, ובהן איטליה, ספרד, דרום אפריקה, צרפת, שבדיה, נורבגיה ודנמרק.

השעשועון המופץ בעולם תחת השם "‏Sure or Insure‏" הוצג לראשונה בפסטיבל מיפ האחרון שנערך באפריל בצרפת. חברת ההפצה המשמעותית ‏Banijay‏ רכשה בפסטיבל אופציות הפקה בעבורו לשבדיה נורבגיה ודנמרק.

‏על-פי פורמט השעשועון, בכל תוכנית תשחק משפחה שתבחר נציג שיענה על השאלות, בזמן שיתר בני המשפחה ייכנסו לתא שיכול להיסגר או להיפתח לפי ההתקדמות בשלבי המשחק. כשהתא נסגר, המשפחה לא יכולה לראות או לשמוע את מה שמתרחש באולפן. המתמודד יקבל שאלה עם 4 אפשרויות ויבחר את התשובה הנכונה לדעתו. לאחר מכן תוצג השאלה לבני משפחתו, מבלי שהם ידעו מה ענה המתמודד.

מרגע זה יש למשפחה דקה וחצי להחליט: האם הם סומכים על בן המשפחה שלהם שענה נכון - או שהם רוצים "לבטח" את תשובתו. כל אחד מבני המשפחה יכול להפעיל "ביטוח".