האפליקציה שתנטר פעילות של משאיות אשפה ברעננה

האפליקציה פועלת על פלטפורמות האנדרואיד והאייפון ומאפשרת לתושבים לפתוח פנייה כמו "לא פינו לי את הפח"

תושבי רעננה יכולים לנטר באמצעות אפליקציה את פעילות משאיות פינוי האשפה בעיר ולדעת בכל רגע היכן המשאיות נמצאות ובאילו רחובות הן כבר עברו. את האפליקציה - ששמה T.I.S - פיתחו סטודנטים מהקורס למנהל עסקים של המרכז אקדמי רופין. הרעיון הגיע מחברת הצוות ליאת נח, אשר עובדת כמוקדנית במוקד של עיריית רעננה. מלבד נח, עבדו על האפליקציה פבלו אפסוה, אנקה קרקש ואלמוג מושקה.

במהלך עבודתה בעירייה, נח זיהתה מצב שבו המוקדנים לא יכולים לקבל בזמן אמת נתונים על משאיות האשפה. הדבר גרם להמתנה ארוכה של התושבים בטלפון עד לקבלת תשובה מהמוקדן, מכיוון שזה היה צריך לברר את הדבר עם מנהל האזור מטעם העירייה, שדיבר עם נהג המשאית.

מבחינת תיעוד נתונים, כיום הפניות המועברות למנהלי אזורים מתבצעות בטלפון ולא דרך אמצעי ממוחשב ולכן ישנן פניות שאובדות. האפליקציה החדשה מנהלת את כל הפניות שנפתחות על-ידי המוקדנים, העובדים והתושבים.

האפליקציה פועלת על פלטפורמות האנדרואיד והאייפון והיא מאפשרת לתושבים לפתוח פנייה כמו "לא פינו לי את הפח". תושבי רעננה שירצו להוריד את האפליקציה, יצטרכו לקבל קוד QR להורדה מהעירייה, מכיוון שהאפליקציה עדיין לא זמינה בחנויות של גוגל או של אפל.