סלקום: חנות מקוונת למכירת סמארטפונים ללקוחות כל החברות

ב"חנות המובייל של ישראל" מציעה סלקום מגוון של סמארטפונים, טאבלטים ואביזרים - ללקוחות החברה וגם ללקוחות שאר המפעילות הסלולריות

מפעילות הסלולר סלקום, פרטנר ופלאפון מנסות תקופה ארוכה להתמודד עם מכירות הסמארטפונים בחנויות וברשתות פרטיות. בימים האחרונים החלה להפעיל סלקום את החנות האינטרנטית שלה, "חנות המובייל של ישראל". החנות מציעה מגוון של סמארטפונים, טאבלטים ואביזרים - ללקוחות סלקום וגם ללקוחות שאר המפעילות הסלולריות.

בשביל לגרום לצרכנים להעדיף את החנות שלה, סלקום מציעה משלוח חינם עד הבית, פריסה ל-12 תשלומים ללא ריבית ואחריות יצרן מקורית, כולל פריסה ארצית לנקודות שירות.

בשביל למנף את הרכישה להעברת לקוח של מפעילה מתחרה אליה, סלקום מצרפת לכל מכירה סים המתאים לאותו מכשיר (ללא עלות נוספת), אליו הלקוח יכול לשייך מאוחר יותר קו וחבילת סלולר מתאימה.

בין המכשירים הנמצאים בקטלוג האינטרנטי של סלקום אפשר למצוא אייפון 5 של אפל בגרסת 16 ג'יגה בעלות של 3,700 שקל, גלקסי S4 של סמסונג במחיר 3,250 שקל, אופטימוס ג'י של LG ב-2,500 שקל ואקספריה Z של סוני ב-3,000 שקל. הטאבלט של סוני אקספריה Z נמכר ב-3,000 שקל, והאייפד מיני בגרסת 16 ג'יגה נמכר ב-2,300 שקל.

זהו לא הניסיון הראשון של מפעילה סלולרית למכור סמארטפונים לא רק ללקוחותיה. לפני מספר חודשים החלה פרטנר במבצעים לרכישת מכשירים ללקוחות כל החברות. פרטנר הבליטה את היתרונות של רכישת מכשיר דרכה לעומת הרשתות הפרטיות. למשל, אפשרות מסירה לתיקון במספר רב של נקודות בפריסה ארצית, החלפת מכשיר תקול עד שני ימי עסקים ואספקת מכשיר חלופי (בדרך כלל לטלפון פשוט) בזמן התיקון וכן ביצוע בדיקות לדגמי הסמארטפונים לתאימות לרשת של פרטנר ולשפה העברית.