טומי הילפיגר פותח חנות דגל במתחם שרונה בת"א ב-8 מיליון שקל

החנות החדשה, שתיפתח באוקטובר 2013 בשטח של 727 מ"ר, תחליף את החנות בקניון רמת-אביב כחנות המרכזית של המותג בישראל

לראשונה בישראל, המותג טומי הילפיגר יזכה ל"חנות עוגן" - המכונה בשוק המקומי חנות דגל.

החנות, שתיפתח באוקטובר 2013 במתחם שרונה בתל-אביב, תשתרע על שתי קומות בשטח של 727 מ"ר, ויושקעו בה 8 מיליון שקל (1.7 מיליון אירו). החברה העולמית תממן 40% מההשקעה (700 אלף אירו).

חנות הדגל תציג את הקולקציה העכשווית ביותר של טומי הילפיגר, הכוללת את קווי הפרימיום Sportswear (גברים ונשים), קולקציית New-York (לנשים) ו-Tailored (הקו המחויט לגברים), נעליים, אקססוריז ובגדי ילדים. קולקציית ה-Runway (תצוגת האופנה) המוצגת בניו-יורק תימכר לראשונה בישראל.

מדובר בבניין המיועד לשימור הנמצא בבעלות משפחת אירני. בכוונת משפחת אירני לפתוח בעתיד גם את הקומה השלישית לטובת המותג, ובה ייפתח חדר תצוגה שישמש להשקות והצגת הקולקציה, וזאת לצד בר וקפה.

בחברת טומי הילפיגר מסרו כי "שרונה עתיד להיות אחד מיעדי הקניות הידועים בעיר, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי כדי להציג את הקולקציות שלנו ואת האהבה שלנו: שילוב של השפעות קלאסיות עם טוויסט מודרני".

החנות במתחם שרונה תחליף את החנות בקניון רמת-אביב כחנות המרכזית של המותג בישראל. יצוין כי למותג יש היום חנויות דגל מרכזיות הפועלות בשדרה החמישית בניו-יורק, בשאנז אליזה בפריז, בדרך ברומפטון וברחוב ריגנט בלונדון, באומוטסנדו בטוקיו, בשדרות ברטסון בלוס אנג'לס ובדיסלדורף בגרמניה.

החנות במתחם שרונה תצטרך ל-35 חנויות עוגן שיש למותג ברחבי העולם, וזאת מתוך 1,200 חנויות, ועל כן היא בהחלט מראה על החשיבות שמייחסים בחברה הבינלאומית לשוק הישראלי.