ג'ובוקיט מתרחבת בחו"ל: חתמה על מזכר הבנות עם DAP

רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט: "אנו מממשים את האסטרטגיה העסקית להרחבת פעילויות הליבה של החברה

חברת ג'ובוקיט , המפתחת טכנולוגיה לחיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים באינטרנט ומשווקת פתרונות מתקדמים בעולם משאבי האנוש המקוון, מרחיבה את פעילותה בתחום איבחון והשמת עובדים, המשיק לתחום פעילות הליבה של החברה.

מזכר ההבנות עם חברת DAP האירופית כולל סל פתרונות לקהלי יעד שונים כשהראשון הינו הקמת אתר חדש בינלאומי בשם ExactME! Assessment, בו יוכל עובד ומועמד לבחון עצמו ולקבל משוב מהמערכת לגבי השאלה: מהו התפקיד המתאים ביותר עבורי. הטכנולוגיה בה נעשה שימוש הינה פרי פיתוחה של DAP.

המוצר השני שיימכר למעסיקים הינו Recruiter Version, בה יוכל המראיין להעביר את המועמד בדיקה קצרה ותוך שימוש ביכולות ניתוח התת מודע של המערכת להבין את מידת התאמתו למשרה המוצעת. המוצר השלישי שיימכר לארגונים הינו Enterprise Version - גירסה ארגונית מלאה המשמשת כבר היום ארגונים לצורך הערכת עובדים פנימית בחברות בינלאומיות גדולות, כגון T-Mobile, Vodafone Deloitte, DHL, Continental ועוד. חברות אלו משתמשות במוצר גם לבחינה של מועמדים פוטנציאלים וגם להתאמתם לצוותי עבודה וכן לצורך ההערכה השנתית הנהוגה בארגון (Annual Assessment).

ג'ובוקיט תקבל זכות בלעדית לשיווק הגרסה האינטרנטית של המוצר ברחבי העולם, וכן זכות הפצה ושיווק בלעדית בכל מדינות דרום ומרכז אמריקה ובישראל. ג'ובוקיט תפעל להקים ערוצי הפצה ביעדים אלו למכירה ישירה לחברות, ארגונים וחברות כוח אדם גלובליות ומקומיות.

רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט, מסר כי "אנו מממשים את האסטרטגיה העסקית להרחבת פעילויות הליבה של החברה. במסגרת ההסכם עם DAP, היצע הפתרונות שלנו גדל משמעותית ומרחיב עבורנו את מקורות ההכנסה והפוטנציאל הכלכלי שאנו רואים לפנינו. מטרת מהלך זה, כמו גם מהלכים נוספים שנבצע בעתיד, הינם ליצור ערך מוסף מיידי ללקוחות ג'ובוקיט מחד ובמקביל להעלות את ערך החברה לטובת בעלי המניות. ברבעון האחרון זינקו ההכנסות שלנו פי 7 ואנו ממשיכים במימוש התוכנית האסטרטגית לצמיחה מהירה בהכנסות".