אלקטרה: עלייה של 31.8% בהכנסות ברבעון השני

בשורה התחתונה, סיימה החברה את הרבעון השני עם רווח נקי של 27.9 מיליון שקל

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, סיימה את הרבעון השני של שנת 2013 עם עלייה של כ-31.8% בהכנסותיה לסך של כ-916.9 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ- 695.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עיקר הגידול נרשם במגזר הפרויקטים למבנים ותשתיות בישראל ובמגזר שירות, אחזקה וסחר. הגידול בהיקפי פעילותה של אלקטרה מתבטא גם בצבר העבודות של הקבוצה, שהמשיך לצמוח והגיע עם סיום המחצית הראשונה של השנה לרמת שיא של כ- 7.3 מיליארד שקל.

בשורה התחתונה, סיימה החברה את הרבעון השני עם רווח נקי של 27.9 מיליון שקל (הרווח המיוחס לבעלי המניות של החברה כ-26.4 מיליון שקל), בהשוואה לכ-30.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (כ-30.9 מיליון שקל הרווח המיוחס לבעלי המניות).

יצויין, כי הרווח ברבעון המקביל אשתקד כלל הכנסה בגין עליית שוויו של מגדל אלקטרה בסך של כ-6.6 מיליון שקל, בעוד שהשנה לא נכללה הכנסה משמעותית בסעיף זה. בנטרול סעיף זה, היתה אלקטרה מציגה עלייה ברווחיה ברבעון לכ-26 מיליון שקל, לעומת כ-24.3 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "במחצית הראשונה של שנת 2013 המשיכה אלקטרה בע"מ את התרחבותה העסקית, והדבר בא לידי ביטוי בצמיחה שנרשמה בהיקפי הפעילות בכל המגזרים העסקיים המרכזיים של החברה. הדבר מתבטא בראש ובראשונה בצבר העבודות של הקבוצה, המסתכם ביותר מ-7 מיליארד שקל, ומבטיח לאלקטרה זרם הכנסות יציב וגבוה בשנתיים הקרובות".

"לצד המשך הצמיחה בפעילות המסורתית בתחום האלקטרו-מכניקה, הן בישראל והן בחו"ל - ובעיקר באפריקה - ולצד הגידול בפעילות במגזר השירותים והסחר, אנו רואים את הפירות שמניבים מנועי הצמיחה בהם השקענו בשנתיים האחרונות. תחום ה-Facility Management שממשיך להנות מהגידול בביקושים ומהגדלת נתח השוק של הקבוצה, תחום התשתיות אליו נכנסנו בסוף 2012 באמצעות רכישת חברת אלקטרה תשתיות חופרי השרון, ותחום הזכיינית שאנו צופים שיתחיל להניב הכנסות משמעותיות בשנים הבאות".