חשד: אם רצחה את שני ילדיה הקטנים וניסתה להתאבד

ילדה בת 5 ואחיה בן ה-7 נמצאו ללא רוח חיים בדירה בירושלים, כשלידם אמם בת ה-37 ■ עפ"י החשד, האם דקרה את ילדיה בסכין ואז ניסתה לשים קץ לחייה

חשד לרצח וניסיון התאבדות בירושלים: אישה בת 37 חשודה כי רצחה את שני ילדיה בני 5 ו-7בדירתם שברחוב עין גדי בעיר, ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה.

האירוע הקשה החל בשעות הבוקר המוקדמות, אז התעוררה אחותה של האישה שישנה בבית וראתה את האם מנסה לפגוע בעצמה. היא הזעיקה את אחד השכנים, שמיהר לצלצל לכוחות ההצלה.

פרמדיקים של מד"א שהגיעו לדירת המגורים ברחוב עין גדי סמוך לשעה 7 בבוקר מצאו את שני הילדים, אח ואחות, כשהם דקורים בכל חלקי גופם - ונאלצו לקבוע את מותם. האם, החשודה בביצוע המעשה, פונתה לבית-החולים הדסה עין כרם בעיר כשמצבה מוגדר קשה, לאחר שניסתה להתאבד.

"קיבלנו דיווח על שני ילדים ואישה שנמצאו עם סימני אלימות קשים", שיחזר דובר מד"א, זכי הלר. "כשהפרמדיקים הגיעו לזירה הם מצאו שני ילדים, ילדים כבן 7 וילדה כבת 5, עם סימני אלימות בפלג גופם העליון, ללא נשימה, הכרה או דופק. הם נאלצו לקבוע את מותם לאחר זמן קצר".

מבדיקה ראשונית שערכה המשטרה התגלה כי אב המשפחה אינו נמצא בארץ, וככל הנראה אינו מעודכן בפרטי הטרגדיה שאירעה במשפחתו. האחות, שהיתה עדת ראייה לאירוע, נמצאת במצב של הלם, והמשטרה מתקשה לחלץ ממנה עדות בשלב זה.

המשטרה הגיעה זמן קצר לאחר מכן למקום בכוחות גדולים והחלה בחקירת נסיבות האירוע.

"מחקירה ראשונית עולה כי מדובר ברצח והתאבדות", אמר שמוליק בן-רובי, דובר משטרת מחוז ירושלים. "אחותה של האם שהייתה איתה ניסתה ככל הנראה למנוע בעדה לבצע את המעשה - אך ללא הצלחה. תוך דקות הגענו לזירה, ולצערנו למד"א כבר לא נותר מה לעשות עם הילדים".

לדברי פרופ' אבי ריבקינד, מנהל האגף לרפואה דחופה וטראומה בבית-החולים הדסה, האישה הגיעה ליחידת הטראומה וטופלה בזריזות בטרם הועברה לחדר הניתוח. "האם מטופלת על-ידי מספר צוותים. אני לא חושב שיש חשש לחייה, ולהערכתי עם הידע והניסיון נצליח להתגבר על פצעיה".