לא עברה סלקציה: מירי רגב התקשתה להיכנס למועדון בת"א

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ערכה אמש סיור במוקדי הבילוי, המועדונים והפאבים בת"א-יפו, כדי לבחון את הליך הסלקציה בת״א ■ רק לאחר שיחה ארוכה עם בעלי המקום התאפשר לח״כ רגב להיכנס למועדון

לא עברה את הסלקציה: יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב, נתקלה בקשיים להיכנס למועדון "הקלרה" שבמתחם הדולפינריום, כאשר האבטחה במועדון מנעה את כניסתה והיא נהדפה ע״י הסלקטורים והמאבטחים של המועדון. רק לאחר שיחה ארוכה עם בעלי המקום התאפשר לח״כ רגב להיכנס למועדון.

ח"כ ערכה אמש סיור במוקדי הבילוי, המועדונים והפאבים בת"א-יפו, כדי לבחון את הליך הסלקציה בפאבים ומועדונים בת״א, נערך בשיתוף עם המשנה לראש העיר ת״א-יפו, ארנון גלעדי, אשר יזם לאחרונה מהלך לפיו בתי עסק שיורשעו בקיום הליך סלקציה במסגרת הליך משפטי אזרחי או פלילי, העירייה תשלול מהם את רישיון העסק.

ח״כ מירי רגב אמרה כי "תופעת הסלקציה היא מהמכוערות ביותר בחברה הישראלית. כשחיילים שמשרתים את המדינה, במיטב היחידות בצה״ל, לא מורשים להיכנס למקומות בילוי זה מביש. אני אטפל בכך שמקומות שינהיגו הליך סלקציה ישלל מהם רישיון העסק".

גלעדי הוסיף כי "סלקציה היא מחלה ממארת. בת״א-יפו יש בעלי מועדונים שמחלקים את תושבי העיר והמבלים בה לשווים יותר ושווים פחות. 'קוד לבוש' הוא מכבסת מילים של הסלקטורים לצבע עור. כשהגענו למועדון 'הקלרה' חשתי בושה גדולה".