בקרוב בישראל: תהליך כימי שיגן על סמארטפונים מקורוזיה

חברת Liquipel האמריקאית פיתחה ציפוי ננו-טכנולוגי שיוצר שכבת הגנה אשר עוזרת להגן על מכשירים אלקטרוניים מפני הנזקים של חשיפה לנוזלים ולחות, על-ידי דחייתם מהרכיבים החיצוניים והפנימיים של המכשיר

קורוזיה היא אחת ה"מחלות" הקשות שאיתם מתמודדים מכשירים טכנולוגיים בכלל וסמארטפונים בפרט. חברת Liquipel האמריקאית פיתחה ציפוי ננו-טכנולוגי שיוצר שכבת הגנה אשר עוזרת להגן על מכשירים אלקטרוניים מפני הנזקים של חשיפה לנוזלים ולחות, על-ידי דחייתם מהרכיבים החיצוניים והפנימיים של המכשיר. עובי הציפוי הוא כאלפית מעובי שערת אדם, כך שהוא למעשה בלתי נראה.

ליקוויפל פתחה באחרונה נציגות בישראל והיא מחפשת זכיין מקומי. החברה מתכננת להציע את המוצר שלה באמצעות עמדות בקניונים שבהן יהיה ניתן לצפות את סמארטפונים, תמורת כ-200 שקל. בנוסף, החברה תספק ללקוחות אחריות של שנה מפני נזקי קורוזיה לסמארטפון.

הציפוי ייגן על המכשיר מפני נזקי מים מקריים (למשל, כוס מים שנשפכת על הטלפון), אולם לא יאפשר להכניס את המכשיר לים או לבריכה.

"אנחנו רוצים להיכנס לשוק המקומי בתוך שלושה או ארבעה חודשים", אומר יזהר אריאלי, מנכ"ל ליקוויפל ישראל ל"גלובס". "65% מהאנשים באוכלוסייה נכנסים ללחץ מזה שהם לא יכולים להשתמש בסמארטפון בעקבות נזק. ליקוויפל מצאה פתרון לבעיה של קורוזיה".