נוסעים בזול: GetTaxi מבטלת את עלות הזמנת המונית מראש

החברה, בשיתוף-פעולה ובהסכמה עם כלל נהגיה, החליטה לבטל את דמי הזמנת המונית מראש, שעומדים על 5.20 שקלים בכלל מוניות החברה

שבועות אחרי שרתמה לשירותיה מספר תחנות מוניות שלמות על שלל נהגיהם, החליטה חברת הסטארט-אפ הישראלית GetTaxi לצאת במהלך דרמטי שצפוי להפוך את שירותיה לאטרקטיביים יותר עבור הנוסע הישראלי.

החברה, בשיתוף-פעולה ובהסכמה עם כלל נהגיה, החליטה לבטל את דמי הזמנת המונית מראש, שעומדים על 5.20 שקלים בכלל מוניות החברה.

ב-GetTaxi מסבירים כי הגדלת צי המוניות שברשות החברה הביא לקיצור טווחי הנסיעה שמונית עושה כדי להגיע ללקוח, וכך אין יותר צורך בגביית דמי הזמנה. במילים אחרות, נהגי המוניות שמוזמנים דרך האפליקציה נוסעים כברת דרך קצרה יותר עד ללקוח שלהם, ולכן אין טעם לגבות דמי הזמנה מראש.

בחברה מסבירים כי לפי חוקי משרד התחבורה, נהגי מוניות רשאים לגבות תוספת של 5.20 שקלים לכל הזמנה מראש של מונית, וכך GetTaxi הופכת לתחנת המוניות היחידה שאינה גובה תוספת זו.

מדובר במכה רצינית עבור תחנות ושירותי הזמנת מוניות מתחרים, שכן רוב הסיכויים שהם לא יישרו קו ויבטלו את דמי ההזמנה מראש לאור פריסה קטנה יותר של מוניות.

"בהסכמת הנהגים שלנו, החלטנו לבטל את גביית דמי ההזמנה כדי להמשיך לצמוח ולספק לנוסעים את שירות המוניות הטוב בישראל. החל מהיום, אין שום סיבה להזמין מונית מתחנות או לעצור מונית ברחוב", נמסר מהחברה.