HP ישראל מפטרת 30 עובדים מתוך 6,500 עובדי החברה

זאת כחלק ממהלך ההתייעלות הגדול בחברה, הכולל פיטורי 29 אלף עובדים ברחבי העולם ■ החברה בתגובה: "הפעילות בישראל הינה נכס חשוב"

גל הפיטורים של ענקית המחשבים HP לא פוסח על ישראל. החברה תפטר כ-30 עובדים במרכז פיתוח התוכנה שלה ביהוד, אולם מדובר במספר זניח אל מול כ-6,500 עובדי החברה בארץ.

מ-HP ישראל נמסר בתגובה כי "במאי 2012 פרסמה HP העולמית את תוכניותיה להגברת היעילות, שיפור התהליכים העסקיים וקידום החדשנות בחברה. תוכנית זו כללה גם את פעילות החברה בישראל. התוכנית לא תשפיע על השירותים הניתנים ללקוחות, אשר יוכלו להמשיך לעשות שימוש בכל מוצרי ושירותי החברה באותה רמת שירות ואיכות לה הורגלו. כתמיד, הלקוחות שלנו ממשיכים להיות במוקד הפעילות שלנו. החברה מחזקת את מחויבותה לספק פתרונות חדשניים בכל מדינה בה היא פועלת ומצהירה כי הפעילות בישראל הינה נכס חשוב עבורה".

בחודש שעבר דווח כי HP פיטרה כבר 22,700 עובדים ברחבי העולם, נכון לחודש יולי, כחלק מתוכנית ההתייעלות הרב-שנתית שלה להפחית עלויות. החברה מתכננת לפטר 29 אלף עובדים עד שנת הכספים 2014 ומעריכה כי המהלך יעלה 3.6 מיליארד דולר. שנת הכספים של HP מתחילה באוקטובר ומסתיימת בנובמבר.