צפו בווידיאו: שתי מצלמות המהירות החדשות שהוצבו בגוש דן

צפו במיקומן המדויק של שתי מצלמות המהירות החדשות במרכז הארץ שהוצבו במיקומים מרכזיים במיוחד ■ וגם: סקירה על מבצעי סוף השנה בישראל שכוללים הנחות משמעותיות על מגוון רכבים

החגים הסתיימו והמשטרה והמשרד לביטחון פנים כבר חוזרים להציב במרץ עמדות חדשות של מצלמות מהירות ורמזור.

בימים האחרונים נוספו שתי עמדות חדשות, המובאות כאן בתוכנית הרכב של גלובס TV. האחת היא מצלמות רמזור שמתפקדת גם כמצלמת מהירות והיא ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, בצומת עם רחוב ביאליק. היא מהווה את המצלמה השניה ברחוב זה, הנחשב פקוק לאורך היום ונדמה שעיקר העבודה של המצלמה תהיה "ללכוד" נהגים זוחלים בתוך הצומת כאשר האור מתחלף לאדום.

המצלמה השנייה היא מצלמת מהירות בלבד והוצבה על כביש 5 בין מחלף קסם למחלף ירקון לכיוון מערב, לא רחוק מהירידה להוד השרון. מדובר בקטע עמוס ואיטי יחסית ברוב שעות היום, אבל כמו רבות מהמצלמות עיקר הפקת הדוחות שלה צפוי להתרחש בשעות הלילה ובסופי שבוע.

בהקשר זה נציין, שהרגולטור הבטיח "שקיפות" לגבי מיקומי המצלמות כדי להשיג "הרתעה". בפועל, רשימת המצלמות הרשמית באתר של המשרד לבטחון פנים עודכנה לאחרונה לפני כ-10 חודשים ואינה כוללת את רוב עמדות המצלמה שהוקמו השנה.

צפו בתוכנית הרכב המלאה בסרטון המצורף - כולל פרטים על המכונית ההיברידית שמתכננת רנו, הטכנולוגיה החדשה של פורשה והמבצעים החמים בשוק הרכב.