מסע הכומתה של סלקום - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת רושמת שיעורי זכירה גבוהים, אך שיעורי האהדה אליה נמוכים ב-10% מהממוצע

השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%. עם זאת, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%.

הפרסומת, תחת הסלוגן "אנחנו אתכם גם בבית", מקדמת את שירותי הטלפון הביתי של סלקום, ונראים בה חיילים במסע כומתה רצים לביתו של חייל פצוע, על מנת לשתפו בטקס קבלת הכומתה.

הקמפיין של חברת התעופה אל-על הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת פורד, ובה הושקע סכום נמוך יותר של 1.3 מיליון דולר.

פחות פרסומות ביותר כסף

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי ארבעה מתוך ששת המותגים שהשקיעו השבוע יותר ממיליון דולר מבחינה תקציבית דורגו בטבלת הפרסומות הזכורות: כאמור חברת אל-על (2 מיליון דולר), ישראכרט (קרוב ל-2 מיליון דולר), סלקום (1.6 מיליון דולר) וסופר-פארם (1.3 מיליון דולר).

מנתוני יפעת עולה גם כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 448 (לעומת 480 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39.6 מיליון דולר, והוא גבוה משמעותית בהשוואה לסך התקציבים שהושקעו במהלך השבוע שעבר (30.8 מיליון דולר).

פרסומות 10.10.13
 פרסומות 10.10.13