מג'יק משיקה פתרון מובייל לעסקים - כולל ניהול מכשירים ניידים

פתרון המובייל של מג'יק מספק לארגון את כל היישומים העסקיים הדרושים לו, כולל גישה מאובטחת ואמינה למידע ארגוני בזמן אמת, חוויות משתמש טבעית המבוססת על יכולות חיבור להתקנים מובנים ותוספי צד-שלישי

חברת מג'יק , ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל עסקי, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית, הודיעה כי השיקה פתרון מובייל עסקי משופר, המאפשר לארגונים לענות על כל הדרישות הטכנולוגיות והעסקיות הנדרשות ממובייל עסקי, הכולל גם תמיכה בעבודה בלתי מקוונת (offline) וניהול מכשירים ניידים (MDM).

באמצעות שילוב פלטפורמות היישומים, האינטגרציה וה-MDM, מספק פתרון המובייל של מג'יק לארגון את כל היישומים העסקיים הדרושים לו, כולל גישה מאובטחת ואמינה למידע ארגוני בזמן אמת, חוויות משתמש טבעית המבוססת על יכולות חיבור להתקנים מובנים ותוספי צד-שלישי. כמו כן יכולות ניהול מקיפות ומאובטחות ברמת המשתמשים, המכשירים, הנתונים והיישומים (MAM & MDM).

"השקת המענה המשופר של מג'יק לתחום המובייל מצביע על המאמצים המתמשכים שלנו לספק פתרון מוביל, המאפשר ללקוחותינו הקיימים וללקוחות חדשים לנצל יתרונות טכנולוגיים ולספק מענה עסקי למגמות השוק", מסר אודי ארטל, נשיא מג'יק. "אני שמח לדווח כי אנו כבר רואים תגובות חיוביות מהלקוחות אודות היכולות החדשות. בזכות ניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחומי היישומים והאינטגרציה העסקית, מג'יק יודעת מה נדרש על מנת לספק מספר רב של פרויקטי מובייל בו זמנית, במהירות ובהצלחה וביחס עלות תועלת מרבי. הניסיון שלנו והתמיכה, יחד עם הנוכחות הבינלאומית הרחבה, נותן למג'יק רמת אמון אשר אינה קיים אצל ספקי מובייל מתחרים".