"אני הולכת לקנות בית ביישוב חולית על גבול עזה, 600 אלף שקל ו-120 מ"ר. אשב על הגג עם הבת שלי עם קלצ'ניקוב ואעשה אנגרי בירדס: הנה ערבי! יורים!"

כוכבת "מעושרות" ל-Xnet: "ההבדל ביני לבין שרי אריסון - היא קיבלה כסף בירושה, אני אעשה אותו לבד" ■ "כשאמות שמי ייחרט בהיסטוריה של ישראל"

"אחרי שאני אמות - השם שלי ייחרט בהיסטוריה של ישראל. אני מגלומנית, ואני לא מתביישת בזה. יש אנשים שהשאיפה שלהם בחיים זה לנסוע להשתזף שנה על חוף בתאילנד. אני לא יכולה לסבול בטן-גב ואחרי יום משתגעת. מגיל 14 אני עובדת. לא כי רציתי, כי הייתי חייבת. כסף זה משהו שמניע אותי. אחרי שעשיתי את המיליון הראשון לא ישבתי לנוח, המשכתי למיליון השני".

את הדברים האלה אומרת ניקול ראידמן, כוכבת "מעושרות", בראיון לאתר Xnet, בו היא מדברת על החיים הטובים באלפיון העליון, הקשר עם האוליגרך מיכאל צ'רנוי, יחסה לערבים ועוד.

"לכסף אין סוף", מוסיפה ראידמן. "אני צריכה לצבור ככה שיהיה לי מספיק לבזבוזים, לעתיד של הבת שלי, וכדי לפתוח בית-חולים על שמי".

- מה את, שרי אריסון?

"למה לא?! ההבדל ביני לבין שרי אריסון הוא אחד: היא קיבלה בירושה, אני אעשה אותו לבד".

- מה את עונה למי שאומר שאת חיה על חשבונו של מיכאל צ'רנוי?

"שכואב לי הפות".

בשנה שעברה, באירוע TLV פאשן נייט, קיבלה ראידמן דוחות אליהם היא מתייחסת בזלזול: "קיבלתי דוח על סוס, על כרכרה, על קקי של סוס שעשה פעמיים, על כל כנרית שהיתה בחוץ, על כל כינור ועל הגנרטור. על שטויות. מה זה 14 דוחות של 250 שקל? חולצה אחת של ז'אן פול גוטייה?"

בראיון היא מספרת גם שבכוונתה לבנות בית ענק בעוטף עזה: "אני הולכת לקנות בית ביישוב חולית על גבול עזה, נשבעת לך. 600 אלף שקל בית, 120 מ"ר, עם בנייה ירוקה ואנרגיה סולרית".

- מה תעשי שם?

"אשב על הגג עם הבת שלי ועם קלצ'ניקוב ואעשה אנגרי בירדס: הנה ערבי! יורים!".

לראיון המלא ב-Xnet - לחצו כאן