בלב המרחב הסואן: רגעים של נינוחות במסעדת "עלמה" בת"א

מסעדה של מלון בוטיק הנמצא במובלעת בניינים שעברו שימור בלב תל-אביב ■ התפריט מורכב ממנות ביניים - מעשה ידי השף יונתן רושפלד - מחירן גבוה, אך טעמן משובח

עציצי תבלין פזורים בחצר מסעדת "עלמה", מסעדה של מלון בוטיק אשר במובלעת בניינים שעברו שימור בלב העיר תל-אביב. החצר היא פנימית ולא מקורה, והיא רוחשת חיים בימי סתיו קיציים, ואף שהיא נושקת למרחב הסואן, להמולת העיר אין כל רמז. וזה נחמד לשבת בערב סתם כך, עם כוס יין ומנות ביניים - מעשה ידי השף יונתן רושפלד להתפאר. התפריט מורכב ממנות ביניים שמחירן גבוה, אך טעמן משובח. התפריט בשרי ברובו, אך גם אם צמחונים אתם, תוכלו להתענג על מנה מעולה של פטריות מלך היער עם ריקוטה ביתית, או על שקשוקה ירקות שורש (במסגרת מנות מיוחדות שאינן בתפריט).

בין לבין סיירנו במלון ובחלל הפנימי של המסעדה - שהעיצוב בו אריסטוקראטי והאווירה חסרה במעט את מידת הנינוחות השלטת בחצר. המלון עצמו, כל אחד מחדריו מעוצב אחרת. יש חדרים ששימת הדגש העיצובית היא על צעקנות פוסט-מודרנית, יש שפחות. אך מקוריות יש והרבה, ומומלץ לשלב את הביקור במקום, כלומר את הישיבה בחצר, עם סיור על טהרת השימור.

יבנה 23, תל-אביב. ארוחת בוקר: א'-ה' 07:30-11:00. ארוחת ערב: 19:00 - חצות. שישי-שבת ארוחת בוקר 07:30-11:00. שישי-שבת בראנץ' 12:00-16:00. טלפון: 03-6308777.