מג'יסטו הישראלית מגייסת 13 מיליון דולר מקוואלקום וסאנדיסק

המוצר של החברה מאפשר לקחת סרטון וידיאו ארוך ובאופן אוטומטי לקחת את החלקים הרלבנטיים והכי מעניינים בו וליצור סרטון קצר וממוקד יותר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Magisto, המפתחת אפליקציה לעריכה חכמה של סרטוני וידיאו, השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 13 מיליון דולר. את הגיוס הובילה ענקית השבבים קוואלקום באמצעות זרוע ההשקעות שלה Qualcomm Ventures לצד זרוע ההשקעות של סאנדיסק, SanDisk Ventures.

אל הסבב הצטרפו גם המשקיעים הנוכחיים של החברה - קרן מאגמה והורייזון ונצ'רס. עד כה גייסה החברה 20.5 מיליון דולר. יש לציין כי על-פי נתוני IVC, הגיוס הקודם שהשלימה החברה לפני שנתיים הושלם לפי שווי של 25.5 מיליון דולר.

המוצר של החברה מאפשר לקחת סרטון וידיאו ארוך ובאופן אוטומטי לקחת את החלקים הרלבנטיים והכי מעניינים בו וליצור סרטון קצר וממוקד יותר. בנוסף, אפשר להוסיף מוזיקה ואפקטים ויזואליים שונים ולייצר סרטון באיכות גבוהה. לחברה יש למעלה מ-13 מיליון משתמשים. לאחרונה הכריזה החברה על השקת טכנולוגיה חדשה שתאפשר לאגד יחד מספר תמונות לכדי סרטון אישי.

"המוצרים והטכנולוגיות של קוואלקום וסאנדיסק עוזרים לאנשים לצלם תמונות וסרטוני וידיאו. שיתוף פעולה עם המובילים של ענף הצילום האישי יעניק למג'יסטו הזדמנויות רבות", אמר מנכ"ל ומייסד החברה, אורן בוימן. "אנחנו חולקים חזון דומה באשר לעולם הווידיאו האישי ולסיפור שמאחוריו".

"וידיאו וצילום תופסים עניין מרכזי בדפוס הפעילות של משתמשים במכשירי המובייל שלהם ומג'יסטו נמצאת בחוד החנית של חוויית המשתמש הזו", אומר מוני חסיד, מנהל בכיר בקוואלקום ונצ'רס. "בחזוננו אנחנו רואים חיבור בין חומרה לתוכנה שישפר באופן דרמטי את הדרך שבה צרכנים יוצרים מדיה אישית ואת האיכות של תמונות וסרטוני וידיאו שאנחנו מצלמים מדי יום. ההשקעה שלנו משקפת את האמון שלנו בחזון הזה".

המוצר של מג'יסטו זמין דרך אתר האינטרנט של החברה וכן ב-iOS ובאנדרואיד, שם הוא נחשב לאחד מהמובילים בתחום הצילום והווידיאו. מטה החברה יושב בתל אביב עם משרדים גם בניו יורק וקליפורניה.