המלצות חמות לקמהדע; קנו את מניות החברה - יזנקו 51%

קמהדע פרסמה אתמול שאכזבו את השוק, אך אנליסטים אמריקאים משוכנעים כי מדובר בהזדמנות ■ בית ההשקעות H.C. WAINWRIGHT העלה מחיר יעד למניית החברה ל-22 דולר

חרף העובדה כי קמהדע דיווחה אתמול (ג') על תוצאות כספיות שאכזבו את השוק, בעיקר בשל הורדת תחזית המכירות השנתית, פורסמו מספר סקירות אוהדות על מניית קמהדע .

באופנהיימר מציינים כי להורדת תחזית המכירות אין כל השפעה על הסכם מכירות תרופת ה-Glassia מול חברת באקסטר האמריקאית. יתרה מכך, באופנהיימר מחזיקים בתחזיות חיוביות בנוגע לתוצאות הניסוי שלב III של מוצר ה-AAT באינהלציה, אותו מכנים באופנהיימר "game changer".

בשורה התחתונה, חוזרים באופנהיימר על המלצת "תשואת יתר" ומעלים את מחיר היעד ל-16 דולר למניה, פרמיה של כ-10% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט.

ההמלצה הדרמטית ביותר מגיעה מכיוונו של בית ההשקעות האמריקאי H.C. WAINWRIGHT, אשר מחזיק בהמלצת "קנייה" למניית החברה ומעלה את מחיר היעד ל-22 דולר, פרמיה של 51% על מחיר הנעילה אמש בניו יורק.

RBC העלה את מחיר היעד מ-15 ל-18 דולר ומציין כי ההצלחה בניסוי במוצר באינהלציה היא בסבירות של 70% - הצלחה שתהפוך את קמהדע למובילת שוק.

מורגן סטנלי מדגיש כי התוצאות של הרבעון היו חיוביות ופייפ ליין המוצרים מתקדם כסדרו.