מפעילי סלולר: גולן טלקום מזייפת במספר המנויים; גולן מכחיש

בעקבות הפרסום ב"גלובס" על 350 אלף מנויים לגולן טלקום, מפעילי הסלולר טוענים בפני "גלובס" כי המספרים אינם נכונים ■ מיכאל גולן ל"גלובס": המונה הדיגיטלי שלנו מציג גם את המנויים החדשים וגם את המנויים הנוטשים

המונה הדיגיטלי של גולן טלקום מרגיז את המתחרים. לדברי כמה מהמפעילים, המונה הדיגיטלי של גולן מזייף ואינו עומד ביחס ישיר לנתוני הניידות שיש בידי המפעילים. בנוסף הם טוענים כי לא ניתן לדעת האם המונה של גולן סופר גם את הנוטשים או שרק מצטרפים חדשים.

אתמול (ג') פורסם ב"גלובס" כי גולן טלקום רשמה ציון דרך כשהגיעה ל-350 אלף מנויים, מספר שמתקרב מאד ליעד שלו של 375 אלף מנויים עד סוף השנה, וזאת על מנת שתוכל לקבל את הערבות שהפקידה בתמורה לזכייתה במכרז הסלולר האחרון. המספר הופיע במונה הדיגיטלי שמוצב באתר של גולן טלקום.

המונה הדיגיטלי של גולן טלקום נכון להיום, 30 באוקטובר
 המונה הדיגיטלי של גולן טלקום נכון להיום, 30 באוקטובר

חלק מהמפעילים סיפרו ל"גלובס" כי מעקב אחר מספר המנויים במונה הדיגיטלי מלפני כמה ימים הראה מספר נמוך בהרבה מ-350 אלף, ולכן לא יכול להיות שגולן מגייסת כמות כה גדולה של מנויים חדשים בתוך ימים ספורים.

המפעילים אף טוענים כי צילמו את המסך של המונה הדיגיטלי לפני כשבוע, 24 באוקטובר, והמספר עמד אז על קצת יותר מ-337 אלף לטענתם (ראו צילום מסך ששלחו המפעילים).

המונה הדיגיטלי של גולן טלקום נכון ל-24 באוקטובר
 המונה הדיגיטלי של גולן טלקום נכון ל-24 באוקטובר

בעקבות הידיעה ב"גלובס", חלק מהמפעילים טענו כאמור כי המספרים אינם מהימנים, ובגולן טלקום דחו את הטענות על הסף. מהחברה נמסר כי המונה הדיגיטלי מציג גם את המנויים החדשים וגם את הנוטשים. עוד אמרו בחברה כי ניתן לוודא שהמספרים של גולן נכונים ומהימנים, וזאת דרך בדיקה מול סלקום שעל גבי הרשת שלה מתארח גולן.

עוד נמסר כי החודש רשמה גולן מספר גדול של מנויים חדשים שלא התניידו מחברות סלולר אחרות, ולכן ייתכן שמשם הטעות.