"פצועים בראש" נמכרה לארה"ב; תשודר ברשת Cinemax

סדרת הדרמה של גיא עמיר וחנן סביון, ששודרה בישראל בהוט, נמכרה למפיק-העל האמריקאי ג'רי ברוקהיימר ("CSI", "שודדי הקאריביים")

גיא עמיר וחנן סביון ממשיכים לרשום הצלחות בטלוויזיה: כשנה אחרי שמכרו את הסדרה "עספור" שיצרו, כתבו ושיחקו בה לרשת פוקס האמריקאית, היום (ו') נסגרה סופית עסקת מכירה לארה"ב של הסדרה החדשה מתוצרתם, "פצועים בראש".

הסדרה, שזכתה להצלחה רבה השנה בהוט, נמכרת למפיק-העל היהודי-אמריקאי ג'רי ברוקהיימר, שאחראי על יצירות מופת כמו "CSI", "שודדי הקאריביים", "המירוץ למיליון", "ארמגדון ועוד". ברוקהיימר הוא גם אחד המפיקים של הסדרה "Hostages", שמשודרת בימים אלה ברשת CBS ומבוססת על הסדרה "בני-ערובה" המשודרת בימים אלה בערוץ 10.

עסקת מכירת הסדרה "פצועים בראש", שתשודר ב-Cinemax מבית רשת HBO, נסגרה באמצעות מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן והייצוג ADD, הדס מוזס-ליכטנשטיין. סוכנות ADD היא זו שהפיקה את "פצועים בראש" עבור הוט.

מהצד האמריקאי תיווך בעסקה אדם ברקוביץ', מנהל-שותף בחטיבת הטלוויזיה של הסוכנות CAA. לדברי ברקוביץ', "צפיתי בסדרה יחד עם בתי, נשאבנו אליה מיד ולא יכולנו להפסיק, זה היה פשוט פנטסטי. היה לי ברור מיד שהסדרה הזאת מושלמת לבית של ברוקהיימר".

"אנחנו נרגשים לעבד את ׳פצועים בראש׳ לטלוויזיה האמריקאית", אמר ג׳ונתן ליטמן, נשיא הטלוויזיה של ג'רי ברוקהיימר. "לא רק שמדובר בסדרת מתח מצוינת, 'פצועים בראש' גם עוסקת באחד הנושאים החמים בארה"ב כרגע - היעילות של מערכת המשפט האמריקאית. הדמויות שיצרו גיא וחנן פשוט ייחודיות ויחד עם זאת גם אוניברסליות״.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, הוסיף כי "אנו גאים בסדרה, ביוצריה ובהפקתה המושקעת. מדובר בסדרה הנצפית ביותר שלנו ב-2013 עם למעלה מ-5 מיליון הזמנות ב-VOD ובפלטפורמות הדיגיטליות. אנו בטוחים כי התסריט המקורי והמצוין של גיא עמיר וחנן סביון, בשילוב אחת מחברות ההפקה הגדולות בארה"ב, יסחפו אחריהם קהל רב ברחבי העולם, כפי שסחפו את הצופים והמבקרים בישראל".

"פצועים בראש" מביאה את סיפורם של צמד חברים טובים מהצבא - יקי וסער - שהנסיבות הביאו אותם להיפרד. בזמן שסער הצטרף למשטרה כבלש, יקי הקים חברה סודית שמחסלת פושעים שהצליחו להתחמק מעונש בגלל מערכת החוק והמשפט.

בימים אלה עובדים עמיר וסביון, בליווי מנהלת הדרמה של הוט מירית טובי (שפיתחה איתם את העונה הראשונה), על העונה הבאה של הסדרה, שתעלה לאוויר במהלך 2014.